Hvordan går det?

Jeg har også termin i mars :) Var på ultralyd idag og ble satt til 13+1 men termin 16. Mars!
 
Her går det bra, men er slitsomt de periodene jeg jobber. Da blir det lite søvn innimellom og jeg har meget kort lunte når jeg er sliten :p måtte på en ekstra vakt i natt etter å ha gått 5 vakter t.o.m onsdag. Så nå ser jeg frem til helg med familien, S er i full fart, krabber, åler, klatrer og hyler. Jeg er i gang med letrozol og skal på ultralyd 12/10 så det blir mange spennende dager fremover ;)
 
Her går det bra, men er slitsomt de periodene jeg jobber. Da blir det lite søvn innimellom og jeg har meget kort lunte når jeg er sliten [emoji14] måtte på en ekstra vakt i natt etter å ha gått 5 vakter t.o.m onsdag. Så nå ser jeg frem til helg med familien, S er i full fart, krabber, åler, klatrer og hyler. Jeg er i gang med letrozol og skal på ultralyd 12/10 så det blir mange spennende dager fremover ;)
Oi Oi Oi så spennende!! Jeg heier så på dere! :D <3
 
Her gikk det ganske greit helt til nå
A r hjemme med pappa I 50%permisjon og da jobber jeg de dagene han r hjemme.
Jobbet bare ekstra helt til nå. Begynner I helg stilling fra 14nov. Og skal det gå ganske travel for oss.
AR veldig aktiv og r fornøyd jente som sprer mye latterog humør her hhjemme. Skal vente med å sende henne i bhg helt til neste år, tenker jeg :)
Mannen r gira på nr.3 men jeg vil ikke ha flere, synes det r nok med en av hver.
Veldig spennende å følge med dere som r gravid igjen.
Lykke til videre alle sammen
 
NY måned, nye muligheter masse lykke til
Sant det :) takk for det, skal ringe fertilitetsavdelingen til uka om jeg ikke har fått menstruasjon slik at jeg event. Kan få noe for å sette den i gang i god tid før julestengt der nede.
 
Da skal jeg ned til fertilitetsavdelingen i morgen, for oppfølging... Siden testet er negative og mens er uteblitt :(
 
Hvordan gikk det?
Hei! Har startet på primolut for å få bortfallsblødning, starter på letrozol på dag tre av den blødningen og skal gå på den i fem dager. Nå har jeg fått en kjip bivirkning, som jeg ikke fikk i august; kvalme. :(
 
Hei! Har startet på primolut for å få bortfallsblødning, starter på letrozol på dag tre av den blødningen og skal gå på den i fem dager. Nå har jeg fått en kjip bivirkning, som jeg ikke fikk i august; kvalme. :(
Æsj, å være kvalm er helt forferdelig :(
 
Æsj, å være kvalm er helt forferdelig :(
Ja det er så pyton, lå grisekvalm på sofaen, så tenkte å sjekke bivirkningene da. Joda, kvalme var en vanlig bivirkning det :( vanlig dosering for å utsette mens er en tbl daglig i ti dager (mener jeg) nå har jeg hatt seks tbl daglig i fire dager :p ikke rart det kom en bivirkning kanskje? :p
 
Ja det er så pyton, lå grisekvalm på sofaen, så tenkte å sjekke bivirkningene da. Joda, kvalme var en vanlig bivirkning det :( vanlig dosering for å utsette mens er en tbl daglig i ti dager (mener jeg) nå har jeg hatt seks tbl daglig i fire dager [emoji14] ikke rart det kom en bivirkning kanskje? [emoji14]
He he skikkelig hestekur du er på [emoji14] Håper det virker som det skal! S skal jo bli storesøster snart <3
 
Back
Topp