Hvordan går det med vekta?

Termin ble flytta så holder meg ennå på 19 uker.. :-P 20 på onsdag.. men vekta e lik i dag som sist mandag ;-) så totalt 5.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Omtrent 2 kg fortsatt, som forundrer meg stort. Har ikke hatt mye matlyst de siste ukene, men før det var det jo nærmest fråtsing. Når man er på tur med svigers til Danmark og hytta med besteforeldre, da blir det mye mat. Så mulig jeg kanskje har gått ned igjen pga dårlig matlyst nå... hm

Uke 19 - 0 kg :-)
Har fremdeles nok å gå på fra forrige svangerskap, så veldig fornøyd med å ikke gå opp i vekt. Håper jeg holder meg under 10 kg denne gangen!

Her tror jeg vekta holder på å ta kvelden. Søndag veide jeg meg for morro skyld og den viste 100 gram over sist mandags vekt. Mandag som er veiedagen viste den 500 gram opp og i dag 2 kg over. :O Jeg har jo ikke lagt på meg 2.5 kg på 2 dager :p
Jeg spiser lite og sliter med forstoppelse med doh! *ler*

Her tror jeg vekta holder på å ta kvelden. Søndag veide jeg meg for morro skyld og den viste 100 gram over sist mandags vekt. Mandag som er veiedagen viste den 500 gram opp og i dag 2 kg over. :O Jeg har jo ikke lagt på meg 2.5 kg på 2 dager :p
Jeg spiser lite og sliter med forstoppelse med doh! *ler*
Hehe, jeg skjønner hva du mener.. Men er jo også fullt mulig. Kan være kroppen din holder på vannet ! Jeg trodde ikke jeg hadde noe særlig med vann i kroppen sist. Men la på meg 4kg på en måned hvor jeg nesten ikke spiste, og bare kasta opp. I tillegg til å veie meg målte jeg også armer/lår/rompe og midje(litt fanatisk ja) underveis, bare for å følge med på hvordan jeg la på meg. Men lår og armer gikk upåvirket henn. Og leg la jo ikke på meg 4kg på midjen.. Så tror jeg bare faktisk hadde en del vann i kroppen, la på meg 20kg da.

Så den der vekta kan være veldig tøysete! Men klart, hvis man sliter med fordøyelsessystemet så spiller nok det også inn! Gjør det samme her.. :(

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Hehe, jeg skjønner hva du mener.. Men er jo også fullt mulig. Kan være kroppen din holder på vannet ! Jeg trodde ikke jeg hadde noe særlig med vann i kroppen sist. Men la på meg 4kg på en måned hvor jeg nesten ikke spiste, og bare kasta opp. I tillegg til å veie meg målte jeg også armer/lår/rompe og midje(litt fanatisk ja) underveis, bare for å følge med på hvordan jeg la på meg. Men lår og armer gikk upåvirket henn. Og leg la jo ikke på meg 4kg på midjen.. Så tror jeg bare faktisk hadde en del vann i kroppen, la på meg 20kg da.

Så den der vekta kan være veldig tøysete! Men klart, hvis man sliter med fordøyelsessystemet så spiller nok det også inn! Gjør det samme her.. :(

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️
Jeg tror ikke jeg har mye vann i kroppen, men jeg spiste faktisk mye salt mat i går så kan være du har rett :O Men jeg sliter med magen og har ikke noe lyst å dytte i meg fiber for jeg får så vondt :(

Gikk jo ned 6 kg frem til uke 14 som var sist jeg var hos legen. Veide meg hos bestemor her om dagen å den viser at jeg har gått opp 2 kg siden jeg var hos legen :P

Desember 2014

Bruker App

Gikk jo ned 6 kg frem til uke 14 som var sist jeg var hos legen. Veide meg hos bestemor her om dagen å den viser at jeg har gått opp 2 kg siden jeg var hos legen :P

Desember 2014

Bruker App
Så du har fortsatt 4kg å gå opp før du kan begynne å telle kg du går opp?:)

<3 VinterPrinsesse <3

Har gått opp 3 kg fra startvekta, og er 19 uker nå. Syns det er helt grei stigning, gikk ned så mye forrige svangerskap at jeg er glad jeg slipper den bekymringa :-)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Lurer på å stor baby min blir haha føler jeg spiser å spiser men legger ikke på meg et gram!!! Baby tar all næringa mi;)

<3 VinterPrinsesse <3

Siden jeg ble gravid har jeg gått opp to kilo

Gikk ned 5+, i uke 14 hadde jeg lagt på meg ett av de, mulig ett til er komt på, er 21+2

Sent from my iPhone using BV Forum

Gikk ned 5+, i uke 14 hadde jeg lagt på meg ett av de, mulig ett til er komt på, er 21+2

Haha, mannen mener jeg har lagt på meg mer. Han mener jeg er allefall på 0 igjen, kanskje ett el to opp?! Hjelp! Bruker jo de vanlige klærne mine, så blir spennende å se 11 aug hos legen

Er 22 uker og har gått opp 6 kilo. Men ingenting er forandret, bortsett fra magen så lurer veldig på hvor alle kiloene har gått. Noen som vet hvor mye man "bør" gå opp sånn ca hver uke i svangerskapet? :)

Ble veid på kontroll i går, gått opp 0,5 kg totalt, merkes på kroppen at jeg har blitt slankere. Tror det er vekta jeg tok på etter tobakksslutt som faller av lasset :)

Veke 20 no og gått opp 1,8 kg. Men he ikkje lyst på noke søtt og trur d he stor innvirkning på vekta.. gått opp 0,2 kg i sommar

mor til to gull, 05 og 12

Back
Topp