Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!Har hun kommet nååååå da? Haha
Hun kom i rekordfart 2des, 1 dag over termin.
3,6kg og 51cm lang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!Har hun kommet nååååå da? Haha
Gratulerer så mye!! Håper alt er bra med dereJaaaaaaaaaaaaaaaa!!
3,6kg og 51cm lang
Tusen takk<3Gratulerer så mye!! Håper alt er bra med dere
Ojoj, det var litt av en fart! Gratulerer så mye igjen!Tusen takk<3
Jada, det er det Vi kom hjem i går.
Starta rett på med kraftige rier her kl. 07.30...mannen leverte Oliver J. i barnehagen mens jeg lå på sofaen med rier...var ute av døren 08.05 og hun var ute 08.33. 13 min etter jeg kom inn på storken
Tusen takk <3Gratulere så mye <3 nå må dere kose dere masse
Ja hun fikk det plutselig veldig traveltGratulerer så mye med lillefrøken. For en rakett da.
Ja hehe. Kunne fort blitt fødsel i bil eller lobbyen det derOjoj, det var litt av en fart! Gratulerer så mye igjen!
Ja, det var vel bare flaks at dere rakk fram?Ja hehe. Kunne fort blitt fødsel i bil eller lobbyen det der
Ja, det var vel bare flaks at dere rakk fram?
Er det lov til å spørre hvordan fødselen din var forrige gang? Hadde du på følelsen at det skulle gå fort, liksom? Vi venter jo på lillebror i februar og jeg er så spent!
Ja, da var det jo en nokså rask fødsel forrige gang også. Og med alt som har vært denne gangen var du vel godt moden før det satt i gang.Nesten det ja...hadde det drøyet lenger med levering i barnehagen eller noe annet på veien ville det ikke gå.
Forrige var 5t og 38 min fra første rie til han var ute.
Denne gangen har svangerskpet vært anderledes...blødninger,innleggelse, flere tlf opp til kk. innlagt med premature rier i uke 30,men gikk likevel 1 dag over.
Så stas med lillebror<3
Det var det jaJa, da var det jo en nokså rask fødsel forrige gang også. Og med alt som har vært denne gangen var du vel godt moden før det satt i gang.
Nyt tiden
Takk Gleder meg til å bli ferdigDet var det ja
Ja, hehe.. overmoden
Må ha lykke til med resten av graviditeten
Det forstår jeg godt. funnet navn enda?Takk Gleder meg til å bli ferdig
Nei, vi er litt trege på det der. Henrik måtte vente i 3 uker før han fikk sitt. Noen forslag til hva som kan passe med Henrik?Det forstår jeg godt. funnet navn enda?
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!
3,6kg og 51cm lang
Ja hun fikk det plutselig veldig travelt
Tusen takk<3
hehe...hun fikk det eldig travelt iallefall. 13min etter vi var fremme var hun på brystet mittHahaha nesten sånn "NÅ vil jeg ut!" Haha så fint at det gikk såpass fort da blir ikke lile utmatta da eller?
Tusen takk<3 Det er bare bra med oss.Oh Gratulerer såååå mye snuppa!! Så moro går det bra med dere? Hva syns Oliver om den lille babyen?