Hvordan går det med de små?:)

Gratulerer så mye!! Håper alt er bra med dere:)
Tusen takk<3
Jada, det er det:) Vi kom hjem i går.
Starta rett på med kraftige rier her kl. 07.30...mannen leverte Oliver J. i barnehagen mens jeg lå på sofaen med rier...var ute av døren 08.05 og hun var ute 08.33. 13 min etter jeg kom inn på storken:p
 
Tusen takk<3
Jada, det er det:) Vi kom hjem i går.
Starta rett på med kraftige rier her kl. 07.30...mannen leverte Oliver J. i barnehagen mens jeg lå på sofaen med rier...var ute av døren 08.05 og hun var ute 08.33. 13 min etter jeg kom inn på storken:p
Ojoj, det var litt av en fart! Gratulerer så mye igjen! :)
 
Ja hehe. Kunne fort blitt fødsel i bil eller lobbyen det der:p
Ja, det var vel bare flaks at dere rakk fram? :p

Er det lov til å spørre hvordan fødselen din var forrige gang? Hadde du på følelsen at det skulle gå fort, liksom? Vi venter jo på lillebror i februar og jeg er så spent!
 
Ja, det var vel bare flaks at dere rakk fram? :p

Er det lov til å spørre hvordan fødselen din var forrige gang? Hadde du på følelsen at det skulle gå fort, liksom? Vi venter jo på lillebror i februar og jeg er så spent!

Nesten det ja...hadde det drøyet lenger med levering i barnehagen eller noe annet på veien ville det ikke gå. :p

Forrige var 5t og 38 min fra første rie til han var ute.

Denne gangen har svangerskpet vært anderledes...blødninger,innleggelse, flere tlf opp til kk. innlagt med premature rier i uke 30,men gikk likevel 1 dag over.

Så stas med lillebror:dummy:<3
 
Nesten det ja...hadde det drøyet lenger med levering i barnehagen eller noe annet på veien ville det ikke gå. :p

Forrige var 5t og 38 min fra første rie til han var ute.

Denne gangen har svangerskpet vært anderledes...blødninger,innleggelse, flere tlf opp til kk. innlagt med premature rier i uke 30,men gikk likevel 1 dag over.

Så stas med lillebror:dummy:<3
Ja, da var det jo en nokså rask fødsel forrige gang også. Og med alt som har vært denne gangen var du vel godt moden før det satt i gang.
Nyt tiden❤️
 
Ja, da var det jo en nokså rask fødsel forrige gang også. Og med alt som har vært denne gangen var du vel godt moden før det satt i gang.
Nyt tiden❤️
Det var det ja:)
Ja, hehe.. overmoden:p
Må ha lykke til med resten av graviditeten:D
 
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!:love017
Hun kom i rekordfart 2des, 1 dag over termin.
3,6kg og 51cm lang:Heartpink:Heartpink

Oh Gratulerer såååå mye snuppa!! Så moro :D :D går det bra med dere? Hva syns Oliver om den lille babyen? :D
 
Ja hun fikk det plutselig veldig travelt:p
Tusen takk<3

Hahaha nesten sånn "NÅ vil jeg ut!" Haha så fint at det gikk såpass fort da :) blir ikke lile utmatta da eller?
 
Hahaha nesten sånn "NÅ vil jeg ut!" Haha så fint at det gikk såpass fort da :) blir ikke lile utmatta da eller?
hehe...hun fikk det eldig travelt iallefall. 13min etter vi var fremme var hun på brystet mitt
 
Oh Gratulerer såååå mye snuppa!! Så moro :D :D går det bra med dere? Hva syns Oliver om den lille babyen? :D
Tusen takk<3 Det er bare bra med oss.
meget skeptisk de første dagene,men nå finnes han ikke. Koser og stryker henne. prøver ¨å ¨herme etter grimasene hihi
I morgen er hun 1 uke<3
 
Back
Topp