Første som kom i hode mitt var SebastianNei, vi er litt trege på det der. Henrik måtte vente i 3 uker før han fikk sitt. Noen forslag til hva som kan passe med Henrik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første som kom i hode mitt var SebastianNei, vi er litt trege på det der. Henrik måtte vente i 3 uker før han fikk sitt. Noen forslag til hva som kan passe med Henrik?
hehe...hun fikk det eldig travelt iallefall. 13min etter vi var fremme var hun på brystet mitt
Tusen takk<3 Det er bare bra med oss.
meget skeptisk de første dagene,men nå finnes han ikke. Koser og stryker henne. prøver ¨å ¨herme etter grimasene hihi
I morgen er hun 1 uke<3
Ja det syns jeg også. Og den natten hadde jeg faktisk sovet veldig godt også. Så var virkelig uthvilt og fødeklarHerlig da også at den starten en morgen å! Det har hatt mye å si på formen min syns jeg!
Nei, da blir jo O.J. en del eldre.Hehe så artig og koselig at han er så snill mot hun <3 Liana tok smokken til Leoh bestandig haha.. men hun var jo bare 13 mnd da, så forsto ikke like mye
Ja det syns jeg også. Og den natten hadde jeg faktisk sovet veldig godt også. Så var virkelig uthvilt og fødeklar
Nei, da blir jo O.J. en del eldre.
I dag får vi hjemmebesøk av helsesøster
Ja hun kom som bestilt sånnsettPerfekt med andre ord hehe
Sender bilde på pmHvordan gikk det da? Har du et bilde av snuppa å eller?