Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende se hva prøvene viser lykke til ja, absolutt
Ja, blir virkelig irritert selv av folk som mener jeg overdriver!! Som om det er skikkelig tabu og uakseptabelt og være sliten og syk når man går gravi fordi "det ikke er en sykdom" :s
Eller fordi de var dårligere enn de egentlig var pga det psykiske. Joda det skal lite til før jeg blir dårligere sånn som stress og at jeg er sliten. Men hvordan mener de at det er min egen feil og hvertfall når jeg ikke kan noe for det det negative som foregår nå...
Ja, og være fysisk syk påvirker selcfølgelig Psyken på noen i lengden, men ikke gøy høre at "alt sitter i hodet" når alt du vil er å få til alt men kroppen din henger etter
Ja ikke sant, jeg digger di dagene hvor alt er supert og formen er fin. Men syntes jo det er dritt når jeg er så dårlig at jeg faktisk ikke orker å reise på jobb. Og det skjedde for første gang i helgen, etter at jeg nesten ikke fikk i meg mat på noen dager og så spydd i flere dager uten noe særlig drikke innabords heller måtte jeg kaste inn håndkle. Men da var det vist bare min egen feil og jeg måtte tenke mere positivt haha
Ja ikke sant, jeg digger di dagene hvor alt er supert og formen er fin. Men syntes jo det er dritt når jeg er så dårlig at jeg faktisk ikke orker å reise på jobb. Og det skjedde for første gang i helgen, etter at jeg nesten ikke fikk i meg mat på noen dager og så spydd i flere dager uten noe særlig drikke innabords heller måtte jeg kaste inn håndkle. Men da var det vist bare min egen feil og jeg måtte tenke mere positivt haha
Ikke sant helt håpløst !!! Håper de menneskene som tenker sånn får et svangerskap som består at symptomer så de kanskje kan svelge sine egne ord
Kan tenke meg du har veeeldig lyst til å være hjemme å spy ja, så selvfølgelig er det din skyld.
..eh...
Huff, hadde blitt sinna om noen hadde sagt det til meg
Ja det er jo ikke noe jeg syntes er morsommere enn å spy så haha
Kjempelyst på spyfest misunner deg. Haha
Kjempelyst på spyfest misunner deg. Haha
Haha ja det er kjempe kult Bare å komme å delta, ska gi beskjed neste gang jeg skal ha skikkelig spyfest jeg
Høres bra ut. Selv om jeg ikke spyr nå, så joiner jeg sikkert når du gjør det foran meg hihi
Godt og høre at en timeout hjalp! Høres ut som bekkenet. Etter hva jeg har fått lært nå, så er det trolig bekkenlåsning når du kjenner det bak og ikke nødvendigvis bekkenløsning. Låsning kan ordnes ved at du ikke spenner deg og greier å få musklaturen til å slappe av. (Dog lettere sagt enn gjort ) Tidlig fysio veiledning tror jeg er lurt. Skulle ønske noen henviste meg dit med en gang. Lykke tilFormen min er heldigvis stigende. Det ble for mye for meg med en sykt stressende jobb, oppussing av hus, 1 åring som springer rundt og andre problemer i nær familie. Så jeg fikk en time out av legen, og det har vært godt. Begynner å føle meg som er menneske igjen Har hatt en hel uke uten migrene, bare hatt vanlig hodepine og det er jo himmelen i forhold! Merker en del smerter i korsrygg og mellom beina. Altså som jeg har sykla en hel dag på en hardt og tynt sete.. Er det bekkenet?
Forferdelig å høre svigermor sa til meg (før uke 15) at det er veldig mye psykisk ved å kaste opp... Hun sier ikke så mye nå da - i uke 22 straks 23 pg kaster opp om morning og etter middag og prøver å jobbe 100% men har hatt mange sykedager nå + sykemeldt forrige uke Pga influensa/uvi og oppkast.. Veldig slitsomt dette er det forresten noen som kaster opp av vann? Prøver å drikke så mye som mulig men det kommer alltid opp på kvelden.Kan tenke meg du har veeeldig lyst til å være hjemme å spy ja, så selvfølgelig er det din skyld.
..eh...
Huff, hadde blitt sinna om noen hadde sagt det til meg
Forferdelig å høre svigermor sa til meg (før uke 15) at det er veldig mye psykisk ved å kaste opp... Hun sier ikke så mye nå da - i uke 22 straks 23 pg kaster opp om morning og etter middag og prøver å jobbe 100% men har hatt mange sykedager nå + sykemeldt forrige uke Pga influensa/uvi og oppkast.. Veldig slitsomt dette er det forresten noen som kaster opp av vann? Prøver å drikke så mye som mulig men det kommer alltid opp på kvelden.
Forferdelig å høre svigermor sa til meg (før uke 15) at det er veldig mye psykisk ved å kaste opp... Hun sier ikke så mye nå da - i uke 22 straks 23 pg kaster opp om morning og etter middag og prøver å jobbe 100% men har hatt mange sykedager nå + sykemeldt forrige uke Pga influensa/uvi og oppkast.. Veldig slitsomt dette er det forresten noen som kaster opp av vann? Prøver å drikke så mye som mulig men det kommer alltid opp på kvelden.