Hvordan går det med alle :D?

Jeg våkner med hodepine hver dag som gir seg etter noen timer med kvalmen, det er det mest irriterende til nå for jeg blir så utmattet. Jobben min er er krevende mentalt, IT-support, og det merket jeg godt på kroppen og hodet i dag. Satt på kontoret mitt med lukka dør siste to timene og unngikk de andre :P
Utenom det så får jeg til å trene, har normal appetitt og sover godt om nettene ;) mini er aktiv, spesiellt fra 8-9 og det er en deilig følelse <3

Har det bra.
Vondt i korsryggen/isjaslignende-smerter etter endt arbeidsdag. Ligger mykje på sofaen når eg kjem heim.
So synes eg det blir tyngre å bøye seg. (er ikkje så veldig tøyelig frå før av, men det er slitsomt å ta på seg sokker..allerede) :eek:

Ingen plager bortsett fra bekkenet. Men det tar veldig på for tiden.. Sliter med de enkleste bevegelser :( Mannen begynner og slutter før bhg åpner og stenger, så jeg må levere og hente hver dag.. Har ikke lappen heller, så det er tunge dager dessverre.. :( Bare klaging fra meg..
Men det er mye liv i magen, veldig kjekt! ❤️

Jeg har det veldig bra. Bare bekkenet som plager meg og jeg venter på at fysioterapeut kan ta meg inn (ventetid) for å forebygge litt. Men jeg kan ta bekkenplager i 10 år bare jeg slipper å få den kvalmen jeg hadde i 6 uker en gang til.

Her, i uke 20, går det forholdsvis bra! Har blitt kvitt kvalmen så og si helt, trøttheten er bare der når jeg har fått for lite søvn(som vanlig) og eneste jeg kan klage på er korsryggen som låser seg ved feil/for mye aktivitet og høyre beinet som kramper og verker fra tid til annen. Men føler en del liv og gleder meg bare over det som skjer i magen :D

Usj hørtes ut som vi har det ganske likt i formen, kjedelig.., noe skikkelig dritt med dette bekkenet :p

Ja det er det, og blir liksom ikke bedre av at folk mener at nå burde jeg jo være kvitt plagene så da er det bare psykisk og at jeg gjør meg dårlig... Ja jøss jeg har veldig lyst til å være kvalm og spy, spesielt jeg takler det å spy så dårlig hehe ja vondt bekken er noe dritt...

Uff nei verken du eller baby vinner noe på å presse deg :/ ikke jobben heller forsovet i lengden.. Kjedelig Man skal være så sliten da, merker det godt selv! Trodde 2.trimester skulle være mer energigivende hehe :p

Ja,2. trimester var det fineste med nr.1,men med nr 2 og 3 er dette et pyton trimester... Sist slet jeg med hodepine som gjorde at jeg ikke fungerte.. Og nå er jeg så sliten at jeg kunne grine :p meen,skal ikke klage..

Gløden man får i 2.trimester er visst fraværende her. Godt å høre at andre har fått den og har det bra! :)

Har egentlig vert i fin form og det har gått bra på jobb helt til nå. Nå begynner jeg å merke at det er tungt på jobb,og har vondt i bekkenet. (Jobber 75% på sykehjem) plages med svimmelhet og er mye trøtt.
Eller vokser jeg og føler meg større og større for hver dag :-) hehe

Jeg har det helt supert nå! :) Trøttheten er borte, halsbrannen holder jeg i sjakk med riktig kosthold, og gravidtrening har gjort bekkenet bedre. Da jeg begynte hos fysioterapeut så jeg for meg at det kun skulle hjelpe til at jeg ikke ble verre, men jeg har mindre vondt enn da jeg begynte for 3-4 uker siden :)

Fin form her :D bedre enn før jeg ble gravid! Har i utgangspunktet kronisk hodepine som har forduftet helt under graviditeten, så føler meg fantastisk :D

Så godt å se at noen er i fin form:D
Da vet vi andre hvor energien vår har dratt:p haha

Bekkenet har havarert totalt, så jeg jobber ikke noe. Mye smerter hele døgnet gjør at god søvn kun er et vagt minne - men har allikevel en del overskuddsenergi som jeg ikke får utløp for..

Prøver å fokusere på det som er positivt - magen vokser, lille er veldig aktiv og kvalmen har vært borte i noen uker nå...

Lenge siden du var hos legen på kontroll og sjekket da :D? Er jo greit finne ut av :) så bra du får til hverdagen ganske så bra da :D krysser fingrene for at det fortsetter sånn :)

Lenge siden kontroll, men skal om en par uker! Greit å få sjekka ja! :) og ja, jeg skal være veldig fornøyd om det fortsetter slik altså!! :)

Ja det er det, og blir liksom ikke bedre av at folk mener at nå burde jeg jo være kvitt plagene så da er det bare psykisk og at jeg gjør meg dårlig... Ja jøss jeg har veldig lyst til å være kvalm og spy, spesielt jeg takler det å spy så dårlig hehe ja vondt bekken er noe dritt...

Ja, blir virkelig irritert selv av folk som mener jeg overdriver!! Som om det er skikkelig tabu og uakseptabelt og være sliten og syk når man går gravi fordi "det ikke er en sykdom" :s

Ja,2. trimester var det fineste med nr.1,men med nr 2 og 3 er dette et pyton trimester... Sist slet jeg med hodepine som gjorde at jeg ikke fungerte.. Og nå er jeg så sliten at jeg kunne grine :p meen,skal ikke klage..

Gløden man får i 2.trimester er visst fraværende her. Godt å høre at andre har fått den og har det bra! :)

Ja, samme her :p får
Håpe vi slår til i 3 trimester da, er vel lov håpe :p

Lenge siden kontroll, men skal om en par uker! Greit å få sjekka ja! :) og ja, jeg skal være veldig fornøyd om det fortsetter slik altså!! :)

Blir spennende se hva prøvene viser :) lykke til :D ja, absolutt :D

Back
Topp