Hvordan går det med alle :D?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Ja damer, som overskriften spør.. Hvordan går det med alle sammen nå :D? Hvordan symptomer merker dere om dagen? :)

Det går bra. Mindre halsbrann enn med guttene. Bekkenet verker, men mest på venstre side.
Jobber 40% så har endel fri sånn at jeg får hentet meg inn og ikke sliter meg ut. Får svangerskapspenger for resten av stillingen. Sover stort sett litt hver dag, merker godt de dagene jeg ikke gjør det. Har endel ligamentsmerter om dagen og litt kynnere. Men koser meg med den voksende magen og masse liv i magen, både spark og hikking :Heartred

Her går det bra :D
Ingen plager *bankibordet* bare en voksende mage :D

Enn med deg? :)

Det går bra. Mindre halsbrann enn med guttene. Bekkenet verker, men mest på venstre side.
Jobber 40% så har endel fri sånn at jeg får hentet meg inn og ikke sliter meg ut. Får svangerskapspenger for resten av stillingen. Sover stort sett litt hver dag, merker godt de dagene jeg ikke gjør det. Har endel ligamentsmerter om dagen og litt kynnere. Men koser meg med den voksende magen og masse liv i magen, både spark og hikking :Heartred

Her verker også bekken på venstre side :p!! Deilig slippe litt mer unna halsbrann denne gangen da :) ikke opplevd noe til det enda, takk og lov ! Hørtes greit ut med 40% når det tar sånn på formen :) ååååh har du kjent hikking?! Hvor langt er du på vei :D? Sååå gøy!!

Her går det bra :D
Ingen plager *bankibordet* bare en voksende mage :D

Enn med deg? :)

Hørtes deilig ut :D veldig kvalm enda, så lever på brødmat noe som fortsatt gjør at vekta øker veldig..16 kilo opp nå!!!!:( Bekkenet er plagsomt, må bruke krykker ofte og bekkenbelte men ellers er alt tipp topp :)!

Formen er ganske bra, men er konstant sliten.. Og da blir jeg kvalm og dårlig :( jobber 60%,men vurderer å gå ned til 50% når sm går ut om 3 uker.. Synes det er kjedelig og ikke kunne jobbe mer,men må bare kjenne på formen og hva som er best for meg og familien.. Merker smerter i korsryggen og litt ned mot venstre foten hvis jeg har vært mye i aktivitet en dag.

Her er formen strålende egentlig, jeg merker ikke annet enn at magen vokser og babyen sparker! Ikke noe vondter og jeg håper, *bankibordet*, at det holder seg slik! :) Føler meg veldig heldig!

Jeg er også fin i formen, noe jeg egentlig har vært hele svangerskapet :) men med jobb og studier som tilsvarer en "stilling" på godt over 200%, så kjenner jeg jo at hverdagen tar på! Gleder meg til permisjon...... :P

Formen er topp:) har hatt litt kramper i kneet/leggen i helga, men nå, ingen plager, and let's keep it that way:D

Lite energi fortsatt:(
Og føler meg hoven i magen, men det er vel fordi noe vokser inni der:p

Formen er fin, heldigvis :) :)
Kjenner meg tidvis veldig sliten, så spørs om det er mangel på vitaminer eller no, men det plager meg ikke nevneverdig! Er i 100% jobb og har en aktiv fireåring som underholdes og aktivisered, men har fortsatt overskudd til å ut å gå tur hver kveld, samt trene en par ganger i uka (y) :D la det vare, sier jeg bare :)

Sliten, til tider nesten litt for sliten. Er i praksis no, fordelt på to heilt ulike skular. I tillegg har eg mykje eige skulearbeid å gjere samtidig, så det merkast! Blir litt lamma av heile greia kjenner eg. Men er halvvegs i praksisperioden, berre 3 veker igjen! Lykke :)
Ellers ser det ut til at bekkenet klarer seg så lenge eg ikkje sit mykje eller går tur osv. Har eindel kynnarar, spesielt dei travlaste dagane, og halsbrann om natta.

Likevel vil eg eigentleg seie at formen er grei, eg har ikkje gangvanskar enda, og eg spyr ikkje :) tommel opp!

Formen er ganske bra, men er konstant sliten.. Og da blir jeg kvalm og dårlig :( jobber 60%,men vurderer å gå ned til 50% når sm går ut om 3 uker.. Synes det er kjedelig og ikke kunne jobbe mer,men må bare kjenne på formen og hva som er best for meg og familien.. Merker smerter i korsryggen og litt ned mot venstre foten hvis jeg har vært mye i aktivitet en dag.

Uff nei verken du eller baby vinner noe på å presse deg :/ ikke jobben heller forsovet i lengden.. Kjedelig Man skal være så sliten da, merker det godt selv! Trodde 2.trimester skulle være mer energigivende hehe :p

Her er formen strålende egentlig, jeg merker ikke annet enn at magen vokser og babyen sparker! Ikke noe vondter og jeg håper, *bankibordet*, at det holder seg slik! :) Føler meg veldig heldig!

Hørtes deilig ut ja :D håper det fortsetter for deg :)

Jeg er også fin i formen, noe jeg egentlig har vært hele svangerskapet :) men med jobb og studier som tilsvarer en "stilling" på godt over 200%, så kjenner jeg jo at hverdagen tar på! Gleder meg til permisjon...... :P

Så deilig at du får til så mye :D kan bli passe deilig med permisjonen da ja, samboer her gleder seg også noe fryktelig til den :p!

Formen er topp:) har hatt litt kramper i kneet/leggen i helga, men nå, ingen plager, and let's keep it that way:D

Så godt høre :D her våkner jeg opp 1-2 ganger om natta pga kramper i leggen! Rare greier :p håper det fortsetter for deg med god form da :)

Lite energi fortsatt:(
Og føler meg hoven i magen, men det er vel fordi noe vokser inni der:p

Haha, sa det faktisk til ei venninne selv igår, for hun syntes ikke noe spess om magen min, "sånn der har jeg bare jeh spiser en sjokolade da lol" så brukte faktisk akk samme forklaring, at det er ikke som luft i magen, det er mer hovent og tungt :p

Formen er fin, heldigvis :) :)
Kjenner meg tidvis veldig sliten, så spørs om det er mangel på vitaminer eller no, men det plager meg ikke nevneverdig! Er i 100% jobb og har en aktiv fireåring som underholdes og aktivisered, men har fortsatt overskudd til å ut å gå tur hver kveld, samt trene en par ganger i uka (y) :D la det vare, sier jeg bare :)

Lenge siden du var hos legen på kontroll og sjekket da :D? Er jo greit finne ut av :) så bra du får til hverdagen ganske så bra da :D krysser fingrene for at det fortsetter sånn :)

Back
Topp