Hvordan er vekta nå da?

Gått opp 2 kg siden forrige kontroll for en måned siden. Tipper rundt 5 kg totalt


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var på kontroll i går, 14+1, å hadde da gått opp 1 kg :) men pga lite aktivitet de siste ukene har jeg en mistanke om at det er mye mistet muskelmasse, og mer enn 1 og fett som har kommet :p hehe
 
15+3 og har gått opp 3-3,5 kilo...

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Trodde jeg hadde gått opp noen kg men har vist gått ned i vekt, spiser godt men er jo veldig aktiv da, håper vekta bare går oppover fra nå :p
 
13+0 og jeg har klart å beholde vekta siden sist uke :D 64.5
 
Blæ, opp 4,8 totalt. 16+2 i dag.
 
-1.6 fra startvekt her enda ;o 17+0

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Ligger fremdeles på utgangspkt jeg, varierer jo litt opp og ned fra dag til dag. Desverre litt muskler som forsvinner kjenner jeg.... 15+5 i dag.
 
Har lagt på meg 3 kg siden jeg ble gravid, er 4 måneder i morgen :D
 
14+1 og vekta står likt som før jeg ble gravid... Har noen kg for mye så tenker det er helt greit å prøve å gå opp minst mulig, men det er ikke sånn at jeg slanker meg, men prøver å tenke på hva jeg spiser og bevege meg litt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke vekt akkurat nå, men ganske sikker på at jeg i hvertfall ikke har gått ned. Skal garantert ikke legge på meg like mye som sist:p
 
Gikk med 3kg i begynnelsen og så opp igjen 1kg. Nå har det stått stille i en måned. :) Ligger nå 3 kg over idealvekta mi, så har ikke mye til overs.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp