Hvordan er vekta nå da?

17+0 imorgon og opp 2,5 kg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
17+0 i dag og blei hos jordmor veid opp 2,5. Hos legen har di trekt av litt for klær men det gjorde ikke jordmor og når jeg veier meg i undertøy hjemme er det ikke så mye opp...
 
Veier bare hjemme. Men er snart 15 uker og opp 2-3 kg. Blir mye stillesittende pga kvalmen :(

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
16+6 og opp nesten 3 kg:/ det er unødvendig så tidlig så nå må jeg få ræva opp av sofaen om jeg ikke skal bli like diger som første gangen! Eventuelt kutte ut søtsakene;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
16+6 og opp nesten 3 kg:/ det er unødvendig så tidlig så nå må jeg få ræva opp av sofaen om jeg ikke skal bli like diger som første gangen! Eventuelt kutte ut søtsakene;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jordmor nevnte i dag at noen legger på seg tidlig og så mindre etterhvert så tror ikke vi skal se med stor skrekk på at vekta går oppover.... Men litt bevegelse er selvsagt alltid bra :)
 
16+1 i dag og -1 kg i forhold til startvekt. Tipper det går fort nok oppover ;)
 
Jordmor nevnte i dag at noen legger på seg tidlig og så mindre etterhvert så tror ikke vi skal se med stor skrekk på at vekta går oppover.... Men litt bevegelse er selvsagt alltid bra :)
Ja, det stemmer nok for mange. Men jeg har dårlig erfaring med det selv, så jeg må passe på så det ikke går som den gangen. Bare bekkenet holder nå så går det sikkert greit :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Legen min ble ikke så fornøyd med at jeg bare hadde gått opp 1 kg siden jeg ble gravid.. :p jeg syns det er flott jeg ;-D gikk jo opp over 20 kg med nr 1.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Ligger fortsatt omtrent på startvekt... Varierer litt fra dag til dag :)
Er egentlig veldig fornøyd med å ikke ha gått opp mer enda, siden jeg har noen kilo i pluss fra starten av.....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Legen min ble ikke så fornøyd med at jeg bare hadde gått opp 1 kg siden jeg ble gravid.. :p jeg syns det er flott jeg ;-D gikk jo opp over 20 kg med nr 1.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
1 kg må vel være bra! Har maaange uker igjen å gå opp :p :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Veier det samme som før jeg ble gravid. Har ikke lagt på meg før i uke 23 med de andre, krysser fingrene for det denne gangen også.
 
Har akkuratt kommet hjem fra 2 ukers ferie med masse mat og desserter.... Er 18+1 og gått opp 5-6 kg:(
 
Har akkuratt kommet hjem fra 2 ukers ferie med masse mat og desserter.... Er 18+1 og gått opp 5-6 kg:(
Samme her! Håper det bremser litt snart!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Veide meg før helgens matforgiftning satt inn (tipper den har skrelt av et par kg), og da hadde jeg gått opp 9kg i uke 18 :( har halvert kaloriinntaket og nesten kuttet ut tilsatt sukker, drikker bare vann og vært mer aktiv, allikevel legger jeg på meg i samme tempo som når jeg spiste hva jeg ville og ikke rørte meg. Skjønner ingenting. Tror kroppen min bare vil bli feit med barn i magen...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
16 uker nå og har gått ned 1 kg.
 
Jeg har akkurat spist en hel plate sjokolade....kvalm og uggen og det eneste som hjelper er å spise. Sjokolade var susen mot kvalmen, men det kommer vel til å straffe seg :( spiste også ei brødskive 1830..... Kan liksom småspise hele dagen.
 
Back
Topp