Hvordan er vekta nå da?

Sol_82

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Nå nærmer vel de fleste seg 12 uker eller har allerede passert? Hvordan ligger vekta ann nå?

Føler de fleste bare har gått ned i vekt og at jeg har est ut som bare det allerede :eek:

Er 13 uker i morra og gått opp ca. 3 kg allerede...
 
Verken gått ned eller opp enda :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg 8+3 (8+6) og har gått ned 4 kg fra starten.
 
13+ og opp 5kg :( Hadde vært greit om det var mest pga graviditeten, men jeg har vært dårlig i flere omganger og dermed mye mindre aktiv enn vanlig, og har dermed est ut over rumpe-/hofteregionen. Jeg er BRED ifht vanlig.

Håper å stramme opp litt fremover nå som formen er bedre og jeg får beveget meg rundt :)
 
Vet du jeg eier ikke badevekt! Hahaha! Har hatt planer om å kjøpe men har ikke komt så langt. Sist jeg veide meg var vel i fjor sommer så dette blir interessant. Puppene er jo vokst da og det synes jeg jammen at magen har også nå! Ikke sånn liten babykul egentlig. Bare står mer ut enn den pleier generelt. Er mindre oppblåst enn jeg har vært også. Både min samboer, mamma og pappa har kommentert det :p Må si jeg er overrasket siden gynekologen sa jeg ville få mage sent pga bakoverbøyd livmor. Får se hvordan utviklingen fremover blir
 
Har ikke turt å trå på vekta.... Føler meg pløsete og større, spes pupper, hofte og dvaskemagen....
 
Lagt på meg en kilo, men ser ut som mye mer.,.:(
 
Har gått ned 7 kg er 10+1 men har noen kg formye så det gjør ikke så veldig mye
 
Skal dobbeltsjekke i morgen, men tror jeg har gått opp en kilo til nå. Kanskje bittelitt mer. 12+3 i dag

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ned to så opp et så 1 kg under startvekta nå :) 12 uker i morgen :)
 
Usikker på hvor mye jeg har gått opp siden jeg ble gravid, men tipper det er 5 kg siste året eller noe. Men det hadde jeg bare godt av :)
 
13 uker idag. Gikk ned 2,3 kg først og nå er 300g på igjen, så fremdeles 2 kg under startvekt :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Gikk ned 2-3 kg, men nå er jeg på vei opp igjen. Hadde gått opp ca. 1 kg sist jeg sjekket, men det er en ukes tid siden. :)
 
Opp 2 kg ifølge vekta i dag, men varierer veldig. Mat holder kvalmen i ro så viktig at jeg får brukt energien på å bevege meg litt.
 
Opp 1,5 kilo her....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gikk først ned 4 kg, og har nå gått opp igjen ca 1,5 kg. :)
 
Back
Topp