Hvordan er magen din?

ba7ac80ec3f3eb963eaab870b1316803.jpg


13 uker på vei! [emoji4]
 
Lite mage, buksene er litt stramme men ikke noe mer enn det. 14+6 i dag:s så håper den popper ut snart:)
 
Jeg ser skikkelig gravid ut og har ikke sjanse for å lure noen lenger. Magen kom ekstremt tidlig denne gangen, men jeg tror den lot vente på seg en god del lenger første gang. Hos søsteren, som venter første, tok det lenger tid. Tror magen hennes poppet rundt uke 14 og da var det plutselig en skikkelig kul der :happy:
 
Magen min er godt polstret fra før av, men jeg ser den har vokst (men andre kan ikke se det), og livmoren er allerede ved navelen (11+1 i dag).
 
6110B01B-50F1-4215-B4BC-CB10D2A479E6.jpeg Her er min forrige uke, altså i uke 12. Har ikke lagt på meg noe enn så lenge, men prøver fortsatt å skjule det med vide kjoler og overdeler:rolleyes:
 
Åh, dette var en koselig tråd :)
Synes ikke på meg enda.
 
jeg har sikkelig mage, men er nok bare oppblåst, føler magen er langt oppe, og når jeg ser bilder av tidlige gravidmager så har de en liten kul nederst på magen ned på en måte mot skambein. Jeg er 13+0 og har ikke det. Trudde jeg skulle få en kul der nå og ikke bare en stor bollemage:p
 
jeg har sikkelig mage, men er nok bare oppblåst, føler magen er langt oppe, og når jeg ser bilder av tidlige gravidmager så har de en liten kul nederst på magen ned på en måte mot skambein. Jeg er 13+0 og har ikke det. Trudde jeg skulle få en kul der nå og ikke bare en stor bollemage:p

94f4d8332160a011fde004e15e90bdf9.heic
 
Greier fint og skjule den enda. Har jeg på meg trange klær ser jeg bare ut som jeg har spist godt[emoji23] er 15+1[emoji4]
 
Greier fint og skjule den enda. Har jeg på meg trange klær ser jeg bare ut som jeg har spist godt[emoji23] er 15+1[emoji4]
Haha, sånn blir det nok her óg ei stund framover.

Er 13+2 og kan ha på trange overdeler igjen nå som jeg er mindre oppblåst. Ingen kul, ser bare ut som jeg generelt har lagt på meg. Mest på puppene!
 
Back
Topp