Hvordan er magen din?

Silda82

Elsker forumet
Mailykke 2018
Jeg tror hele tiden at NÅ er den her... eller NÅ da...!? Men den er jo ikke det.. burde det ikke begynne å skje noe snart.. er så lei av å bare se tjukkere og tjukkere ut ... 13+4 nå

Hvordan er deres mager nå..?

(Så at det var en tilsvarende post lenger ned litt for sent )
 
Last edited:
Jeg føler ikke den er så mye større enn den var før graviditeten.. følte jeg hadde tidligere mage med de to andre.... men kan være den plutselig kommer om et par uker. Rart det der
 
Jeg er bare 9+6, men syns likevel magen har kommet litt... meen er veldig usikker om det er et resultat av inaktivitet og kost heller enn baby[emoji12] Har for det meste ligget de siste ukene og ikke orket hverken trening eller lange gåturer. Gleder meg til magen er tydelig babymage! Har alltid vært slank men siste 6 mnd har lagt mye på meg..
 
Håper og det kommer en tydeligere mage etterhvert[emoji12] ikke bare bolledeig [emoji12]
 
12+2

Stor.. Jeg ser virkelig gravid ut, så jeg må bruke gravidbukser allerede [emoji23]
 
12+2

Stor.. Jeg ser virkelig gravid ut, så jeg må bruke gravidbukser allerede [emoji23]

Men er det gravidemage eller luft og oppblåsthet...

Altså jeg har lagt på meg 7 kg[emoji23][emoji85] Krise!
Så her er det fett og luft som preger magen!!
 
Ingen mage her enda, er 11 + 2dager. Ikke vært noe serlig oppblåst heller, bare trøtt så har ligget en del stille. Ser frem til at det begynner å komme litt kul!
 
50daca313b5e701ce964d73a0ff72342.jpg


Her er min 11+3. Har lakt på meg 1-2 kg bare så jeg tenker og håper at dette er babymage (og litt luft[emoji23]). Den er mindre om morgenen, men helt klart en liten bul nederst. 3 timer etter jeg har stått opp så er det denne størrelsen her[emoji86] er min nummer 4 da.
 
Sånn er den hver kveld, men flat når jeg står opp. Luft enda sikkert. Nr 3 :) 9+5
 

Vedlegg

  • 93329A7C-6F27-4CCF-A6AA-823E84FD38AB.jpeg
    93329A7C-6F27-4CCF-A6AA-823E84FD38AB.jpeg
    74,3 KB · Visninger: 177
Min er større enn vanlig, men ser ikke gravid ut. Ser bare ut som jeg generelt har lagt på meg... [emoji19] Bilde på skjult[emoji12]
 
Back
Topp