Hvordan er magen din?

Følte ikke jeg hadde så stor mage, men nå føler jeg plutselig magen kom nesten over natten... nå ser jeg gravid ut liksom, kan ikke skjule den så godt lengre...
 
Åå så fine mager![emoji7] Jeg merker ikke noe særlig forskjell på morgenen og på dagtid, men på kvelden så står magen litt mere ut og jeg klarer ikke trekke den inn skikkelig. Er nok oppblåsthet jeg har på kveldene, men litt stas er det uansett da fordi det er pga mini at magen blir slik[emoji173]️ Gleder meg til den skikkelige gravidmagen kommer. Legger ut bilde senere istede[emoji4] Er 11+4.
 
Magen min forsvant da jeg bikka 12 uker! Måtte bruke mammabukser fra uke 7-11 og magen ble større og større, men nå er den borte og jeg er tilbake i de gamle buksene.. var sikker på at jeg hadde fått babymage og ikke bare luft![emoji86]
 
Har litt mage igjen fra forrige svangerskap, så denne gangen tror jeg babymagen vil skjule seg bak den en god stund. [emoji5]
 
Etter å ha tenkt selv fra uke 10-14 at det sikkert er tvillinger pga magestørrelse fikk vi det avkreftet på til forrige uke. Nå er jeg i uke 15, og flere kommenterer at magen er stor :rolleyes: Jeg har ikke noe problem med det, synes det er litt godt å høre at det ikke er bare jeg som synes det. Det er åtte år siden forrige svangerskap, og magen min nå er som da jeg var halvveis+ i svangerskapet..
 
f43fbb670956f1398a141d4f3d9c0225.jpg
14+3 , men føle meg berre feit [emoji14]
 
7288f902f7a22b4ba8188ae18f5b39fa.heic


Jeg har endel kg fra før, og det har tatt lenger tid denne gangen, i forhold til sist.. men endelig begynner jeg å skimte en liten babymage [emoji173]️
 
Back
Topp