Kjenner at jeg har gjort alt for mye de siste dagene.. Klarte ikke si nei til å hjelpe til med husvask hos bestemor onsdag og lang dag på jobb i går.. Glad jeg har fri i dag! Føler jeg burde gjøre så mye, men sov så dårlig i natt også (blir ekstra dårlig søvn når jeg egt føler meg skikkelig kje) , så det blir senga/sofaen og kanskje litt tv etterhvert.. til å starte med ihvertfall.. Kanskje en orker litt mer når kvelden kommer

Føler hendene er litt hovene i dag, det starta forsåvidt i går kveld.. Så får følge med på om det blir mer..
Ellers er ikke formen så ille, halsbrann er borte med medisiner og bekkenet går helt ok så lenge jeg ikke trener eller gjør for mye ila dagen. Svangerskapsdiabetesen holder seg fortsatt unna og jeg spiser det jeg har lyst på.
Begynner å kjenne på at kroppen er tung.. Jeg har ikke lagt på meg så mye ellers på kroppen, virker det som da, men magen.. Der er alle 13kg + kjennes det ut som

Klarer ikke gå "normalt", det blir vagging uansett.. Hehe.. Skikkelig gravidgange

Er sååå glad vi er inne i desember mnd, for jeg er klar for å bli ferdig med detta her.. Men ikke termin før midten av januar, så håper jo han holder seg inne til over nyttår