Hvordan er formen?

Her kommer og går symptomene.. super ømme bryster en dag, og ingenting dagen etter.. Samme gjelder kvalmen.. murringene er også på og av :hilarious: Blir nesten stressa når det ikke er symptomer :hilarious:
 
Svimmel, og fått endel blodtrykksfall i dag. Sist hadde jeg masse av det, men hadde helt fortrengt det inntil nå :rolleyes:
 
Svimmel, og fått endel blodtrykksfall i dag. Sist hadde jeg masse av det, men hadde helt fortrengt det inntil nå :rolleyes:
Jeg hadde også glemt hvor fælt det er med BT-fall fra sist gang :wacky:
 
Jeg hadde også glemt hvor fælt det er med BT-fall fra sist gang :wacky:
Hadde noen dager sist hvor jeg ikke klarte gå på jobb/jobbe sist pga de, håper inderlig det ikke blir like ille nå :/
 
Hadde noen dager sist hvor jeg ikke klarte gå på jobb/jobbe sist pga de, håper inderlig det ikke blir like ille nå :/
Samme her :wacky: Drev å besvimte på jobb og har allerede besvimt to ganger til nå dette svangerskapet :( Er bare 7+1 idag, så det ser litt dårlig ut :wacky: Vi får bare proppe i oss med vann og salt og håpe at det hjelper!
 
Så kvalm og uggen på morgenen(07-12), ikke funnet noe som hjelper merkverdig enda.. Noen tips?
 
5+2 i dag. Tror jeg kan krysse av det meste på symptomlista selv om det enda er veldig tidlig. Får ofte blodtrykksfall på morgenen, har ømme bryster, murringer i underlivet, må tisse hele tiden, våkner tidlig og blir fort ampusten. Ellers er jeg i overkant hormonell, så samboeren fattet mistanke ganske fort:smiley-ashamed005
Pulsen er også veldig høy! Ligger normalt på 55 i hvilepuls, nå ligger jeg på rundt 70-75. Kan ha rundt 90 i puls selv om jeg sitter stille. Flere som har det sånn?
 
Kvalmen har kommet,, ikke ille enda men merker det godt....
Svimmel,,
Stikkinger og strekk i magen
Vondt i ene hofta
Halsbrann
Hoven mage
Trøtt
Hormonell
Lavt blodsukker..
Og må tisse heeeele tiden....
Bla
 
Hormonell! Ganske uvant å få tilbake temperament da jeg har vært i overgangsalderen i 2 år, og var helt flat i humøret. Ømme pupper, så ømme at jeg må holde en hånd i mellom setebeltet når jeg kjører... kjettingsmak i munnen. Ting skifter smak. En vanlig doc-pastill har transformert seg til en stinkende, ekkel sak. Ja og så oppblåst og stikninger. Ikke nevneverdig kvalm (enda)
 
I går følte jeg brått at den hypersensitive luktesansen meldte sin ankomst ... syntes plutselig jeg kjente alle mulige slags «gammel dame»-lukter i huset vårt, som strengt tatt er et dødsbo - men jeg har aldri lagt merke til luktene før sånn som nå. Brått en trang til å pusse opp hele rukla...! (Og det skal vi nok IKKE gjøre akkurat nå...!).
 
Ganske grei form, veldig oppblåst til tider, litt uggen hvis det går for lenge til frokost, stikk/murring i magen og litt kort lunte. :hilarious:
 
Ja si det :hilarious:
Har idag følt på frustrasjon over at eg ikkje kjenner symptoner, til å bli skikkelig humørsyk på jobb, uggen, og no i særdeles gjespemodus, de på jobb må synes eg er sprø:hilarious::hilarious:
 
Trøtt.
Ømme pupper.
Ligamentsmerter.

Ellers fin! :smiley-bounce015 La det vare!:smiley-angelic001
 
Nå er jeg sykemeldt fram til jeg går ut i ferie, altså i 3,5 uke. Ekstremt kvalm, ingen matlyst mer eller mindre og ømme pupper på kvelden. Gjør alt jeg kan for å ikke kaste opp, da jeg virkelig hater det.
 
Svimmel, og fått endel blodtrykksfall i dag. Sist hadde jeg masse av det, men hadde helt fortrengt det inntil nå :rolleyes:
Jeg fikk også blodtrykksfall i dag når jeg var på jobb. Det er såå ubehagelig og bli max svimmel på et knips. Jeg satt heldigvis når det skjedde, men etterpå ble jeg småsvimmel og litt uvel. Det vedvarte litt fram til ettermiddagen! Men har vært ekstemt trøtt i dag og kjenner jeg skal grytidlig i seng, så håper det gjør susen..
 
Jeg fikk også blodtrykksfall i dag når jeg var på jobb. Det er såå ubehagelig og bli max svimmel på et knips. Jeg satt heldigvis når det skjedde, men etterpå ble jeg småsvimmel og litt uvel. Det vedvarte litt fram til ettermiddagen! Men har vært ekstemt trøtt i dag og kjenner jeg skal grytidlig i seng, så håper det gjør susen..
Hjelper å drikke nok og hvile, men blir liksom ikke helt bra. Sist ble det bare værre utover i første trimester, før det så og si gikk over i overgangen til andre.
 
Har fått flere stikk i rundt den i dag. Lurer på om ikke jeg kjenner at bekkenet er litt rart også.
Har kjent at bekkenleddene har vært litt rare i forbindelse med mens etter nr1, men hadde håpt på at de ikke skulle krangle så mye.. *krysser fingra for at de oppfører seg*
 
Back
Topp