Hvordan er formen?

En tråd i 'Februar 2020' startet av Jolanda, 14 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Er det noen som har lite symptomer og er i god form? :)

2. Mamma_s Elsker forumet Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 VIP

Er veldig svimmel og ør, veldig trøtt og har endel stikking i magen men ellers føler jeg meg fin i formen:)

3. Minera Forelsket i forumet

Trøtt, litt stikk og kvalm av og til..

4. Ani95 Andre møte med forumet

Veldig trøtt hele tiden og merker på kroppen de dagene jeg ikke har tid til en ekstra lur. Blir også en del kvalm når jeg er sulten.

5. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Svimmel og trøtt! Fysøren :wtf: Kjenner jeg får blodtrykksfall uansett hva jeg gjør :(

6. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Er i ganske bra form foreløpig :angelic:

7. LightningII Glad i forumet Februarbarna 2020

Jeg er stort sett fin i formen. Litt sliten og uggen innimellom, av og til litt «rar» i magen. Men hadde det ikke vært for uteblivende mens (og at forrige svangerskap var likt) så hadde jeg aldri gjetta at jeg var gravid :laughing002

8. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Annenhver dag ca med ekstreeem kvalme. Svært ille om morgenen.

9. Snorkfrøken7 Glad i forumet

Formen er ganske fin, men har begynt å bli mer uggen/noen kvalmebølger. Puppene er mer ømme og fyldigere. Ellers trøtt/liker å sove, men det er ikke noe nytt :hilarious:

10. Sunny90 Flørter med forumet

Forholdsvis god form, litt uggen av og til mindre stikking i magen nå enn før.. 6 uker i dag

11. Bkno3007092 Flørter med forumet

Litt stikninger, og såre nipler. Ellers i fin form:) blir kvalm om jeg ikke spiser jevnt :hilarious:

12. Maru246 Forelsket i forumet

Så langt har jeg hatt nesten ingen symptomer og har egentlig vært ganske stressa over det.... Følte det var litt vanskelig å tro at jeg faktisk er gravid! Men i går kom kvalmen. Vil tilbake til ingen symptomer nå ass :hilarious::arghh:

13. Sommernurkftw Elsker forumet MayDay2021 Februarbarna 2020

Akkurat nå, veeeldig kvalm og litt stikninger i magen. Alle symptomer er velkomne her ! ^^

14. inux Forelsket i forumet

Synes det svinger litt. En del dager er tunge fordi jeg er så trøtt, har også vært kvalm noen dager. Vonde murringer og oppblåsthet er heldigvis borte. Hadde det ganske smertefullt på kveldene en periode. Har innimellom dager med lite symptomer. :)

15. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Veldig fin form, bare litt oppblåst på ettermiddagen. 6+5 i dag :)

16. Viktoria90 Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Elendig form! Fullstendig tom for energi og kvalm hele tiden..

17. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 2 Sep 2020
  18. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Formen er god :) Jeg er ekstremt trøtt, og litt kvalm om morgenen. Puppene begynner å bli ømme. Kjenner ligamentsmerter innimellom :happy:

19. Ønsker nr 3 <3 Glad i forumet Oktoberlykke2020❤

Kvalm!! Hele tiden :wacky:

20. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Veldig varierende form her. Det går i fra å være i relativt fin form til masse kvalme og trøtthet på veldig kort tid. Er trøtt så og si hele dagen, men det forverrer seg enkelte ganger. Ellers er puppene ømme, blir fort tungpustet og jeg får ganske vonde, men kortvarige, kramper ut på kvelden :rolleyes: Også sulten hele tiden, men ingen matlyst:hilarious:

• Enig Enig x 1

Del denne siden