Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Formen er kommet til «gammel dame med 80 år og kols». Kveles av å bøye meg, alt går sakte og utholdenheten er i bunn. Fra å løpe halvmaraton til å måtte ta pause fra å stable bøker i en bokhylle...
Jobber fortsatt 100 %. Men gud hvor slitsomt det er!
HejHar begynt å slite mer og mer med bekkenet nå. Jeg vurderer å be om henvisning til fysio, uten at jeg vet om det kommer til å hjelpe noe. Jeg så på en video av fødestillinger, og fant ut at jeg ikke klarer en del av dem jeg hadde hatt lyst til å prøve, fordi bekkenet er for vondt.
Hejhar du prøvd kiropraktor for bekkenet?har bekkenløsning også låser det seg enten på høyre/venstre side...sist gikk jeg ikke til kiropraktor,men nå er det ihvertfall bedre enn sist!Vet du om noen bra fødestillinger med tanke på bekkenet?sist lå jeg på ryggen i fødeseng og det anbefales IKKE
jm sa noe om å ligge på siden med benet opp,eller på knærne..lurer veldig på det selv,hvordan selve stillingen i pressefasen er best med vondt bekken!