Hvordan er formen?

Formen er kommet til «gammel dame med 80 år og kols» :laughing002 . Kveles av å bøye meg, alt går sakte og utholdenheten er i bunn. Fra å løpe halvmaraton til å måtte ta pause fra å stable bøker i en bokhylle...

Jobber fortsatt 100 %. Men gud hvor slitsomt det er!

Formen er kommet til «gammel dame med 80 år og kols» :laughing002 . Kveles av å bøye meg, alt går sakte og utholdenheten er i bunn. Fra å løpe halvmaraton til å måtte ta pause fra å stable bøker i en bokhylle...

Høres skremmende kjent ut.... Gått fra å kunne ta godt over dobbel kroppsvekt i markløft til å ikke klare å bære håndveska mi over lengre avstander. Kjempegøy.

Er i mye bedre form nå enn hva jeg var før jul. Skal jobbe 70% frem til jeg skal ut i permisjon. Dette har fungert bra etter nyttår, og da fortsetter jeg med det som fungerer[emoji6]

50% sykemeldt nå, har bare 2 dager igjen før permisjon :)

Magen ervoldsomt i veien og har begynt å svi, ikke gøy! Bekkensmerter, spesielt om natten.

Veldig godt humør, da. Og føler tiden egentlig går litt for fort...

Har begynt å slite mer og mer med bekkenet nå. Jeg vurderer å be om henvisning til fysio, uten at jeg vet om det kommer til å hjelpe noe. Jeg så på en video av fødestillinger, og fant ut at jeg ikke klarer en del av dem jeg hadde hatt lyst til å prøve, fordi bekkenet er for vondt.

Som før. Gleder meg til å beholde maten mer enn 5 min. Kunne sitte på gulvet å leke med ettåringen. Og orke å gjøre noe.

Har begynt å slite mer og mer med bekkenet nå. Jeg vurderer å be om henvisning til fysio, uten at jeg vet om det kommer til å hjelpe noe. Jeg så på en video av fødestillinger, og fant ut at jeg ikke klarer en del av dem jeg hadde hatt lyst til å prøve, fordi bekkenet er for vondt.
Hej:)har du prøvd kiropraktor for bekkenet?har bekkenløsning også låser det seg enten på høyre/venstre side...sist gikk jeg ikke til kiropraktor,men nå er det ihvertfall bedre enn sist!Vet du om noen bra fødestillinger med tanke på bekkenet?sist lå jeg på ryggen i fødeseng og det anbefales IKKE:p jm sa noe om å ligge på siden med benet opp,eller på knærne..lurer veldig på det selv,hvordan selve stillingen i pressefasen er best med vondt bekken!

Hej:)har du prøvd kiropraktor for bekkenet?har bekkenløsning også låser det seg enten på høyre/venstre side...sist gikk jeg ikke til kiropraktor,men nå er det ihvertfall bedre enn sist!Vet du om noen bra fødestillinger med tanke på bekkenet?sist lå jeg på ryggen i fødeseng og det anbefales IKKE:p jm sa noe om å ligge på siden med benet opp,eller på knærne..lurer veldig på det selv,hvordan selve stillingen i pressefasen er best med vondt bekken!

Jeg har lurt på kiropraktor, ja, ser flere som sier det er bedre enn fysioterapeut (og beskrivelsen deres av hva de kunne gjøre så heller tafatt ut).

En av stillingene jeg har sett er å ligge på siden, ja. Jeg har lyst til å prøve fødekrakk, ser for meg at det må være ok med vondt bekken. Sitte på huk er ihvertfall bare vondt, da må jeg ha hjelp både opp og ned for tiden.

Formen er helt på bånn etter over en uke med influensa nå. Det føles som om alle ressurser og vitaminer og alt jeg hadde, bare har blitt sugd ut av meg. Føler meg uopplagt og svimmel.

Er 17% i jobb. Det er også alt jeg vanligvis er. Et sted mellom 13-17%.

Back
Topp