Hvordan er formen?

RBmarsbaby

Flørter med forumet
Heisann dere! Hvordan er formen nå? Jobber dere fortsatt 100%? Er nysgjerrig på hvordan andre har det; virker som om det er veldig forskjellig fra person til person.

Jeg har blitt 100% sykemeldt ut svangerskapet, på grunn av den psykiske smellen jeg nevnte tidligere. Jeg ble nettopp friskmeldt av behandlerne på sykehuset (hurra!), men får ikke gå tilbake på jobb. Frykt for tilbakefall.

Utover det er jeg i grei form. Sover null pga hoftevondt og miniblære, og har små antydninger til bekkenløsning, men skal absolutt ikke klage. Merker definitivt at kroppen begynner å bli tung da. 33+1 i dag og magen vokser FORT [emoji16]
 
Har vært 100% sykmeldt lenge, men har nettopp fått lov til å jobbe 20% så starter med det denne uka. Vært lenge hjemme & savner jobb så blir fint å prøve det ut litt. Sykmeldt litt pga samme problemstilling som deg. Fysisk har eg det greit, ryggsmerter, litt bekkenløsning osv men har meir enn nok tid og mulighet til sofasliting og avslapping så eg kan ikkje klage på det. [emoji137]
Supert å høyre at du er friskmeldt!
 
Formen er som før. Kvalm, energiløs og trøtt. I tillegg til at bekken og styr begynner å gjøre seg klar kjenner jeg.
 
Sykemeldt 50%, men jobber mye mer.... Er hjemme en dag i uken... Håper å få litt mer tid til å hvile nå når de har fått tak i en vikar, og at hun kan ta noe av papirarbeidet så jeg slipper å jobbe mye mer enn det jeg skal..
 
Formen min er heldigvis bedre generelt. Jeg sliter veldig på løs mage.. Men resten er bedre.
Men likevel er jeg sykemeldt til permisjonen. Tror det er like greit.
 
Er hjemme,men fungerer ikke engang til det:p formen er dårlig og prøver å bruke den lille energien jeg har på storebror,da jeg er alene med han nesten hver ettermiddag/kveld da mannen jobber..ellers prøver jeg få klart alt til lillesøster kommer..blir litt tid til å slappe av på dagen og føler jeg må prioritere å slappe av/lade opp til fødsel snart:p for gjør jeg for mye endag kan jeg nesten ikke gå på 2dager pga bekkenet..så kiropraktoren er høydepunktet for tiden:p
 
80% sykmeldt. Mye bekkensmerter mesteparten av døgnet pluss vonde åreknuter av en annen verden :(
 
Min form er veldig fin! Jobber fremdeles 100% og det ser ut som at jeg kan fortsette med det de siste ukene (er 34+0 i dag). Jeg har selvfølgelig mye mindre "kapasitet" enn før, men så lenge jeg tar hensyn til det går det bra! Jeg kan fremdels gå på fjelltur, sover gjennom hele nettene og har generelt lite vondt i kroppen. Veldig heldig med andre ord, håper det fortsetter slik :love017
 
100% sykemeldt. Har vært 50% stort sett hele svangerskapet pga kvalme og oppkast, nå i januar hadde jeg ikke mer å gi, energinivået var like lavt døgnet rundt og kynnere så fort jeg bevegde meg (har en aktiv jobb). Kan ikke si det er blitt bedre med full sm, men det er i allefall ingen som forventer noe av meg og situasjonen er enklere å takle. Var ute en liten tur i efta for å få tak i ny snøskuffe, selv om jeg bare vagga etter samboern uten å bruke mer muskler enn nødvendig så hadde jeg oftere kynnere enn ikke. Men som sagt: situasjonen er enklere å takle når jeg kan ta ting i eget tempo :)
 
100% sykmeldt, begynner å kjenne litt mer energi igjen nå da bronkitten jeg har slitt med de siste 2 ukene begynner å gi seg. Men blir nok sykmeldt til permisjonen pga energinivået.
 
Jobber 100 (les 120) % fortsatt ☺️ Er sliten og har en del vondt, kjenner det blir tyngre og tyngre. Venter på tilrettelegging på jobb og kjenner det skal bli godt å kunne trekke seg ut fra avdelingen når smertene tar på som værst ☺️
 
Jobber 100% enda. :)
Formen er fin, bare klassiske «mot slutten» plager. Halsbrann, tungt, sover dårlig og tisser tusen ganger.
 
  • Liker
Reactions: Vbt
100% i jobb, har vært gjennom hele svangerskapet. Har en jobb som ikke krever mye fysisk, da.

Sliter med søvn, forstoppelse og luftproblemer, bekkenløsning (vondt å gå, går heldigvis helt fint å sykle så jeg får trent likevel, ellers hadde jeg blitt gal), kronisk tissetrang, puster som en hval ved den minste anstrengelse, sure oppstøt til tider, magen begynner å bli plagsomt i veien, og jeg begynner å bli skikkelig utålmodig :p

Jeg føler at jeg stort sett bare har småplager. Er ikke som om jeg må gå med krykker pga bekkenløsningen, og så lenge jeg får trent, er jeg igrunnen veldig fornøyd. Men sutrer nå litt lell, da,
 
Sender dere en stor klem, må være slitsomt.. :) Heldigvis ikke så lenge igjen:)
 
100% sykemeldt... sliter veldig med vond rygg og sover ikke om nettene pga. vond mage og ryggen. Det funket dårlig i 1.klasse.
Skulle gått ut i permisjon om 2 uker, så fornøyd med hvor lenge jeg holdt ut [emoji4]
 
Jobber ikke til vanlig og heller ikke nå. Plages med bekkenløsning, ryggvondt, halsbrann og sover dårlig. Ellers går det «greit». Men kjenner at jeg begynner å bli klar for å bli ferdig [emoji28]
 
Jobber 60% enda (4t på jobb hver dag)! [emoji4] er veldig glad for det! Godt å komme seg ut og være i barnehagen hver dag! [emoji4]
Sliter veldig med bekkensmerter i symfysen..
 
Jobber 50% og skal det de neste to ukene før permisjonen min starter. Har slitt veldig med Carpal Tunell syndrom så får rett og slett ikke armene i gang før litt utpå dagen, men ellers i temmelig grei form om dagen egentlig. Er jo tung og sliten så klart, men det går overraskende greit likevel...
 
100% i jobb, har vært gjennom hele svangerskapet. Har en jobb som ikke krever mye fysisk, da.

Sliter med søvn, forstoppelse og luftproblemer, bekkenløsning (vondt å gå, går heldigvis helt fint å sykle så jeg får trent likevel, ellers hadde jeg blitt gal), kronisk tissetrang, puster som en hval ved den minste anstrengelse, sure oppstøt til tider, magen begynner å bli plagsomt i veien, og jeg begynner å bli skikkelig utålmodig [emoji14]

Jeg føler at jeg stort sett bare har småplager. Er ikke som om jeg må gå med krykker pga bekkenløsningen, og så lenge jeg får trent, er jeg igrunnen veldig fornøyd. Men sutrer nå litt lell, da,
Høres ut som meg dette her [emoji106] bare jeg må pendle hver dag ca. 2 timer tur/retur til jobb [emoji6]
 
Back
Topp