Hvordan er formen om dagen?

Foreløpig føler jeg meg nesten som vanlig. Kjenner litt i korsryggen og nederst i magen om jeg har hatt en dag med tunge løft og mye gåing, men så lenge det bare er det, så går det bra.

Fullasjuk og svimmel, gaaanske trøtt å sove heila tio om eg får muligheten, tett i naso, store og ømme puppe og oppblåst, såå håpe eg e heldig å får da bedre ette uke 12 cirka :)

Trøtt, tung i hele kroppen, svimmel og sykt lat :p Men slipper heldigvis å være kvalm hele døgnet etter at jeg fikk Postafen av legen! :-)

Ekstremt trøtt har også! Og kvalmen har kommet snikende i uken som var.. merker jeg ikke er klar for samme spy-kaos jeg har hatt med de to første :( Er ikke moro og alltid ha med seg en pose i veska, tilfelle man skal spy!

Jeg har egentlig vært i ganske fin form. Sykt trøtt, ellers har jeg holdt kvalmen i sjakk ved å spise regelmessig. I helgen har jeg hatt omgangssyke. Det var fælt det. Trodde først at det var svangerskapskvalme som innhentet meg, men konkluderte fort med at dette var verre. Nå er jeg bare litt skjelven i kroppen, ellers er formen stigende! Den rosa skyen svever under meg ;)

Sliiiiten! Kan virkelig ikke huske at jeg var så ekstremt dødsliten sist. Er vanskelig å yte det lillegutt trenger om dagen, han har også vært mer survete enn vanlig, så det spørs om han syns muttern har blitt veldig kjedelig:p Også småkvalm og uggen hele tida da. Men alt er verdt det, må bare minne seg på at vi er tross alt er ekstremt heldige:D

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3
Denne posten trengte jeg å lese nå... Er såååå uggen og sliten, tross 10 t søvn! Er en time forsinket til jobb, men vil bare legge meg ned i senga og gråte... Har måttet trappe ned ammingen av lillegutt til to ganger i døgnet fordi vekta går nedover, puppene gjør vondt og har så dårlig samvittighet når jeg allerede orker å leke og kose mindre.. Men så er jeg jo så glad og takknemlig for spiren innerst inne! Må virkelig huske på at det er verdt det, alt sammen :) snart er vi fire <3

Denne posten trengte jeg å lese nå... Er såååå uggen og sliten, tross 10 t søvn! Er en time forsinket til jobb, men vil bare legge meg ned i senga og gråte... Har måttet trappe ned ammingen av lillegutt til to ganger i døgnet fordi vekta går nedover, puppene gjør vondt og har så dårlig samvittighet når jeg allerede orker å leke og kose mindre.. Men så er jeg jo så glad og takknemlig for spiren innerst inne! Må virkelig huske på at det er verdt det, alt sammen :) snart er vi fire <3

Energien kommer nok tilbake. 2 trimester er vel som regel det trimesteret som er det beste. Gled deg over det du ;) Leke skal du nok kunne gjøre i lang tid fremover :)

Energien kommer nok tilbake. 2 trimester er vel som regel det trimesteret som er det beste. Gled deg over det du ;) Leke skal du nok kunne gjøre i lang tid fremover :)
Det som blir sagt er vel at de fleste svangerskap består av 3 jævlige mnd, 3 fine mnd og så 3 jævlige igjen:p

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Føler meg sprek! Kan våkne og brekke meg om natten, og det er som om jeg ikke har behov for søvn! Jeg kan gå dagesvis med å legge meg kl 12 og sove til halv 6 på morgenen men da er jeg lyyyys våken. Ellers bare oppblåst til tusan, ser ut som jeg er 6 mnd på vei.. og humørsyk, kan være bitchy noe jeg fikk kommentar på av sambo i går :p måtte bare pent be om unnskyldning og godt vær ja.. hehe.. jeg har bectherevs og er vant til å sove 10-12 timer av døgnet.. men etter at jeg ble gravid føler jeg meg bare sprek! Det eneste som er kjipt er å gå fra superblid til infernalskt forbannet på 2 sekunder :D i tillegg lukter alt veldig veldig mye og jeg er sulten ALLTID. får magevondt om jeg ikke spiser hele tiden.. noe som resulterer i 5 kg på 2 mnd på null komma niks... hehe :D

Kvalm og uggen
Halsbrann
trøtt selv om jeg sover mye
brenner i puppene
og
Bekkenløsninga er blitt mye værre :-(

så blir nok kun jobbing fram til vi kan fortelle det til de irundt oss på meg denne gangen
har et høyrisikoyrke, så denne gang skal jeg ikke presse meg..

Kvalm, trøtt, vondt i ryggen og bekken. Håper det blir bedre utover svangerskapet.

Den siste uka nå har formen vært helt elendig. Har mest lyst til å bare ligge i fred og synes synd på meg selv. Håper virkelig dette er toppen, før det plutselig blir bedre. Vet ikke hvordan jeg skal holde ut om det skal vare til uke 21 slik som sist :( Er 9+1 i dag, og frem til for en uke siden klarte jeg å bite tennene sammen og fungerte på ett vis, men det er bare å gi opp nå. Og jeg som gjerne vil holde denne graviditeten skjult i mange uker enda ... :confused:

Formen varierer dag for dag. I går var en kjempedag med masse energi og lite kvalme. I dag er jeg trøtt og mer kvalm om jeg ikke spiser tidsnok. Er visstnok iflg tidl.ul 10+1 i dag så håper at formen blir enda bedre om et par uker eller så. Bank i bordet; har enda ikke kastet opp. :)

Sulten hele tida,sur og grinete,brekker meg litt innimellom, men ellers ok:) blir overmannet av intens lykke-følelse et par ganger om dagen.

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app

Ekstra trøtt, men ellers i veldig fin form. :)

Blir veldig kvalm og sliten etter en arbeidsdag, nesten som jeg tror at jeg burde jobbet halv dag. Det er jo så kjedelig å være slått ut hele ettermiddagen når jeg helst vil hjelpe min kjære i huset og gå på trening.

Jeg har vært helt utafor hele veien, kvalm og uggen om en annen, fikset ikke mat, utrolig sliten, trøtt, deppa + småtteri som litt hodepine og jevnt ømme pupper.

Men plutselig i dag føler jeg meg som vanlig, bortsett fra at det skrangler litt i hoftepartiet :\ Jeg er positiv og har energi, ingen problemer med å lage middag osvosv. Hva skjer...

Er veldig trøtt, overlever nesten ikke en hel skoledag hehe... Kvalmen har blitt mye mindre men jeg er veldig lite matlyst :/

Kvalmen er bedre nå enn sist uke (er 8+4). Men kjører scooter til jobb (slipper kø :)) og de driver med vegarbeid som gjør veien svært humpete. Jeg overdriver ikke når jeg sier st det føles ut som om brystene mine tar en svipptur opp fra månen og ned til jordas kjerne i de humpene. Puppene er så ømme at noen ganger må jeg holde de fast når jeg moppederer bortover gata. Håper ikke jeg blir kjent som "hun som holder seg på brystene"...

Kvalmen er bedre nå enn sist uke (er 8+4). Men kjører scooter til jobb (slipper kø :)) og de driver med vegarbeid som gjør veien svært humpete. Jeg overdriver ikke når jeg sier st det føles ut som om brystene mine tar en svipptur opp fra månen og ned til jordas kjerne i de humpene. Puppene er så ømme at noen ganger må jeg holde de fast når jeg moppederer bortover gata. Håper ikke jeg blir kjent som "hun som holder seg på brystene"...

Hahaha aaauuu! Jeg tror deg, jeg får vondt av å bare gå så kan tenke meg hvor vondt det er på moped på en humpete vei :p

Back
Topp