Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne posten trengte jeg å lese nå... Er såååå uggen og sliten, tross 10 t søvn! Er en time forsinket til jobb, men vil bare legge meg ned i senga og gråte... Har måttet trappe ned ammingen av lillegutt til to ganger i døgnet fordi vekta går nedover, puppene gjør vondt og har så dårlig samvittighet når jeg allerede orker å leke og kose mindre.. Men så er jeg jo så glad og takknemlig for spiren innerst inne! Må virkelig huske på at det er verdt det, alt sammenSliiiiten! Kan virkelig ikke huske at jeg var så ekstremt dødsliten sist. Er vanskelig å yte det lillegutt trenger om dagen, han har også vært mer survete enn vanlig, så det spørs om han syns muttern har blitt veldig kjedeligOgså småkvalm og uggen hele tida da. Men alt er verdt det, må bare minne seg på at vi er tross alt er ekstremt heldige
10.04.14 Klor deg fast lille spire <3
Denne posten trengte jeg å lese nå... Er såååå uggen og sliten, tross 10 t søvn! Er en time forsinket til jobb, men vil bare legge meg ned i senga og gråte... Har måttet trappe ned ammingen av lillegutt til to ganger i døgnet fordi vekta går nedover, puppene gjør vondt og har så dårlig samvittighet når jeg allerede orker å leke og kose mindre.. Men så er jeg jo så glad og takknemlig for spiren innerst inne! Må virkelig huske på at det er verdt det, alt sammensnart er vi fire <3
Det som blir sagt er vel at de fleste svangerskap består av 3 jævlige mnd, 3 fine mnd og så 3 jævlige igjenEnergien kommer nok tilbake. 2 trimester er vel som regel det trimesteret som er det beste. Gled deg over det duLeke skal du nok kunne gjøre i lang tid fremover
![]()
Kvalmen er bedre nå enn sist uke (er 8+4). Men kjører scooter til jobb (slipper kø) og de driver med vegarbeid som gjør veien svært humpete. Jeg overdriver ikke når jeg sier st det føles ut som om brystene mine tar en svipptur opp fra månen og ned til jordas kjerne i de humpene. Puppene er så ømme at noen ganger må jeg holde de fast når jeg moppederer bortover gata. Håper ikke jeg blir kjent som "hun som holder seg på brystene"...