Hvordan er formen om dagen?

Er i Tyrkia å synd det er helt pyton! Første gangen jeg klager over varmen. Er blitt mer kvalm,hodepine.. Vondt i magen og orker egentlig ikke tanken på mat! Å for ikke glemme alle sterke luktene av mat og div som gjør meg mer kvalm... Hadde bestilt 3 uker for første gang og er kommet halveis.. Sliter virkelig med tanken på hvor lenge det er til vi skal hjem synes synd på kjærest som må holde ut med klagingen om hvor " fært" jeg har det på ferie. Men håper jeg er i tipptopp form til jobb når jeg kommer hjem hvertfall

Jeg har vært helt utafor hele veien, kvalm og uggen om en annen, fikset ikke mat, utrolig sliten, trøtt, deppa + småtteri som litt hodepine og jevnt ømme pupper.

Men plutselig i dag føler jeg meg som vanlig, bortsett fra at det skrangler litt i hoftepartiet :\ Jeg er positiv og har energi, ingen problemer med å lage middag osvosv. Hva skjer...
Slik har jeg det også, dager med full energi og så slår det tilbake...forsøker å nyte de "friske" dagene, hehe :)

Jeg er i "urovekkende" bra form. Eneste symptomer på graviditet jeg har, er ømme pupper, mye gass i tarmen, stinn mage, og økt tretthet.

Trettheten holder jeg under sjakk med at jeg sover når prinsessen sover! :)

Back
Topp