Hvordan er formen jenter ?

Ringte sjefen min nå og snakket med henne. Hun ble kjempeglad på mine vegne da jeg fortalte om graviditeten og veldig bekymret da jeg sa hvordan ting var. Så da blir det hjemmedag og legebesøk i morgen.

Ringte sjefen min nå og snakket med henne. Hun ble kjempeglad på mine vegne da jeg fortalte om graviditeten og veldig bekymret da jeg sa hvordan ting var. Så da blir det hjemmedag og legebesøk i morgen.
Så bra at hun tok det så bra! :) lykke til hos legen imorgen! Du får prøve å slappe av så mye du klarer imens! :)
Har det kommet mer blod i dag eller?

Så bra at hun tok det så bra! :) lykke til hos legen imorgen! Du får prøve å slappe av så mye du klarer imens! :)
Har det kommet mer blod i dag eller?
Tusen takk :)
Det så ut til å gi seg utpå ettermiddagen, men da jeg var på do isted OBS! :p
var det mye slimete utflod med spor av blod. Men har ikke noen spesielle smerter. Bare de vanlige mensmurringene jeg har hatt i over 1 uke så håper det er helt uskyldig.
Hvordan går det med deg da? Spotter du fortsatt?

Tusen takk :)
Det så ut til å gi seg utpå ettermiddagen, men da jeg var på do isted OBS! :p
var det mye slimete utflod med spor av blod. Men har ikke noen spesielle smerter. Bare de vanlige mensmurringene jeg har hatt i over 1 uke så håper det er helt uskyldig.
Hvordan går det med deg da? Spotter du fortsatt?
Så bra! Det gleder meg å høre! :D
Spottingen er nesten borte her å! :D kommer mye slim å en å annen brun prikk! :) er litt ekkelt med det slimet da! Tror hele tiden jeg har begynt å blø! :P

Så bra! Det gleder meg å høre! :D
Spottingen er nesten borte her å! :D kommer mye slim å en å annen brun prikk! :) er litt ekkelt med det slimet da! Tror hele tiden jeg har begynt å blø! :p
Så bra! :) Håper det går bra med oss begge :)
Samme her...har gått på do hele dagen for å sjekke :P

Kjente litt mensmurringer istad men syns det har blitt litt mindre av det i de siste to dagene her. Akkurat nå kjenner jeg ikke så mye murringer. Eneste at jeg er stiv i nakke og litt vondt i ryggen. Litt utflod også, sånn hvit og gjennomsiktig utflod men ikke så mye. Føltes likevel som det renner noen ganger, skummelt!

Er det bare meg som syns mensmurringene kommer og går litt? :P var trøtt i stad men nå er jeg våken. Kjenner det stikker og strekker litt der nede for øyeblikket.

Kjente litt mensmurringer istad men syns det har blitt litt mindre av det i de siste to dagene her. Akkurat nå kjenner jeg ikke så mye murringer. Eneste at jeg er stiv i nakke og litt vondt i ryggen. Litt utflod også, sånn hvit og gjennomsiktig utflod men ikke så mye. Føltes likevel som det renner noen ganger, skummelt!

Er det bare meg som syns mensmurringene kommer og går litt? :P var trøtt i stad men nå er jeg våken. Kjenner det stikker og strekker litt der nede for øyeblikket.
Murringene kommer og går her å! Håper det er normalt! ;) har ikke hatt så mye symptomer i helga, men kjenner livmora jobber med noe værtfall! Var litt kvalm tidligere i dag da! :) ka, den utfolden er ikke noe særlig! Løper på do å skjekker hele tiden! :P

Murringene kommer og går her å! Håper det er normalt! ;) har ikke hatt så mye symptomer i helga, men kjenner livmora jobber med noe værtfall! Var litt kvalm tidligere i dag da! :) ka, den utfolden er ikke noe særlig! Løper på do å skjekker hele tiden! :p

Godt vi er flere som "deler" samme symptomer. Hehe. .akkurat nå har jeg litt murringer igjen. Spesielt på venstre side og litt nedover låret.. Hva het det igjen? Kjenner livmora jobbe her også :P

Humøret endrer seg så fort i løpet av en dag. Tidligere i dag var jeg litt redd og nervøs og sånt. Men nå er jeg rolig igjen. Rart :P

Godt vi er flere som "deler" samme symptomer. Hehe. .akkurat nå har jeg litt murringer igjen. Spesielt på venstre side og litt nedover låret.. Hva het det igjen? Kjenner livmora jobbe her også :p

Humøret endrer seg så fort i løpet av en dag. Tidligere i dag var jeg litt redd og nervøs og sånt. Men nå er jeg rolig igjen. Rart :p
Merker humørsvingninger her også. :O Stakkars mannen min :p Glad, redd, sinna, lei meg, glad osv.

Godt vi er flere som "deler" samme symptomer. Hehe. .akkurat nå har jeg litt murringer igjen. Spesielt på venstre side og litt nedover låret.. Hva het det igjen? Kjenner livmora jobbe her også :P

Humøret endrer seg så fort i løpet av en dag. Tidligere i dag var jeg litt redd og nervøs og sånt. Men nå er jeg rolig igjen. Rart :P
Kjenner meg igjen ja! Stakkars mannfolk! :P hehe! :)

Da ble det legebesøk i dag og han beroliget meg om at det nok mest sannsynlig bare var uskyldige blødninger jeg har :)
Ble sykemeldt ut denne uka og skal ta blodprøve i morgen og fredag for å se om hcg stiger normalt :)

Da ble det legebesøk i dag og han beroliget meg om at det nok mest sannsynlig bare var uskyldige blødninger jeg har :)
Ble sykemeldt ut denne uka og skal ta blodprøve i morgen og fredag for å se om hcg stiger normalt :)
Kor godt med ein lege som tek pasienten på alvor :) Godt med sjukmelding til alt er avklart!

Kor godt med ein lege som tek pasienten på alvor :) Godt med sjukmelding til alt er avklart!
Ja :) Nå kjenner jeg at skuldrene har senket seg litt og at jeg slapper av litt mer.
Han sa jo at det egentlig ikke var grunn til å sykemelde. Men pga min historikk så var det kanskje greit å passe på litt :)

Idag har jeg hatt litt mer mensmurringer igjen. Litt skummelt fordi det er ikm dag.. men murringene er ganske svake. Akkurat nå prikker det i underlivet... litt nervøs. Føltes som strikkepinner som treffer oppi der :P ellers veldig sulten hele tiden!

Idag har jeg hatt litt mer mensmurringer igjen. Litt skummelt fordi det er ikm dag.. men murringene er ganske svake. Akkurat nå prikker det i underlivet... litt nervøs. Føltes som strikkepinner som treffer oppi der :P ellers veldig sulten hele tiden!
Stikking "oppi der" har eg også hatt siste dagane ;-)

Fant akkurat Igår att var gravid tatt 2 tester å en digital idag men har i grunn hatt stikkinger, følese av større pupper, oppblåst å vært kvalm i 1 uke alt fast Vær morgen å kveld å virker som blir fortere sulten enn vanlig

Ånei! Blør litt her nå... litt blod og slim... oppdaget etter en lang tur i skogen. Det murrer litt der nede og stikker litt på venstre side av magen. Jeg tenker det verste nå :(

Ånei! Blør litt her nå... litt blod og slim... oppdaget etter en lang tur i skogen. Det murrer litt der nede og stikker litt på venstre side av magen. Jeg tenker det verste nå :(
Ånei!! :( Krysser fingrene for at det bare er uskyldig!!! <3 Blør du enda også?

Ånei!! :( Krysser fingrene for at det bare er uskyldig!!! <3 Blør du enda også?

Jeg oppdaget det for 10 min sia ca. Har ikke truseinnlegg eller bind, så bare la litt papir der... sjekker igjen snart. Håper det bare er uskyldig ja, men jeg tviler. Prøver å ikke bli så stressa nå, men veldig lei meg er jeg da.. lurer jo på hva som er galt med meg.

Back
Topp