Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at hun tok det så bra!Ringte sjefen min nå og snakket med henne. Hun ble kjempeglad på mine vegne da jeg fortalte om graviditeten og veldig bekymret da jeg sa hvordan ting var. Så da blir det hjemmedag og legebesøk i morgen.
Tusen takkSå bra at hun tok det så bra!lykke til hos legen imorgen! Du får prøve å slappe av så mye du klarer imens!
Har det kommet mer blod i dag eller?
Så bra! Det gleder meg å høre!Tusen takk
Det så ut til å gi seg utpå ettermiddagen, men da jeg var på do isted OBS!
var det mye slimete utflod med spor av blod. Men har ikke noen spesielle smerter. Bare de vanlige mensmurringene jeg har hatt i over 1 uke så håper det er helt uskyldig.
Hvordan går det med deg da? Spotter du fortsatt?
Så bra!Så bra! Det gleder meg å høre!
Spottingen er nesten borte her å!kommer mye slim å en å annen brun prikk!
er litt ekkelt med det slimet da! Tror hele tiden jeg har begynt å blø!
![]()
Hehe! Bra jeg ikke er alene om det da!Så bra!Håper det går bra med oss begge
Samme her...har gått på do hele dagen for å sjekke![]()
Murringene kommer og går her å! Håper det er normalt!Kjente litt mensmurringer istad men syns det har blitt litt mindre av det i de siste to dagene her. Akkurat nå kjenner jeg ikke så mye murringer. Eneste at jeg er stiv i nakke og litt vondt i ryggen. Litt utflod også, sånn hvit og gjennomsiktig utflod men ikke så mye. Føltes likevel som det renner noen ganger, skummelt!
Er det bare meg som syns mensmurringene kommer og går litt?var trøtt i stad men nå er jeg våken. Kjenner det stikker og strekker litt der nede for øyeblikket.
Murringene kommer og går her å! Håper det er normalt!har ikke hatt så mye symptomer i helga, men kjenner livmora jobber med noe værtfall! Var litt kvalm tidligere i dag da!
ka, den utfolden er ikke noe særlig! Løper på do å skjekker hele tiden!
![]()
Merker humørsvingninger her også. :O Stakkars mannen minGodt vi er flere som "deler" samme symptomer. Hehe. .akkurat nå har jeg litt murringer igjen. Spesielt på venstre side og litt nedover låret.. Hva het det igjen? Kjenner livmora jobbe her også
Humøret endrer seg så fort i løpet av en dag. Tidligere i dag var jeg litt redd og nervøs og sånt. Men nå er jeg rolig igjen. Rart![]()
Kjenner meg igjen ja! Stakkars mannfolk!Godt vi er flere som "deler" samme symptomer. Hehe. .akkurat nå har jeg litt murringer igjen. Spesielt på venstre side og litt nedover låret.. Hva het det igjen? Kjenner livmora jobbe her også![]()
Humøret endrer seg så fort i løpet av en dag. Tidligere i dag var jeg litt redd og nervøs og sånt. Men nå er jeg rolig igjen. Rart![]()
Kor godt med ein lege som tek pasienten på alvorDa ble det legebesøk i dag og han beroliget meg om at det nok mest sannsynlig bare var uskyldige blødninger jeg har
Ble sykemeldt ut denne uka og skal ta blodprøve i morgen og fredag for å se om hcg stiger normalt![]()
JaKor godt med ein lege som tek pasienten på alvorGodt med sjukmelding til alt er avklart!
Stikking "oppi der" har eg også hatt siste dagane ;-)Idag har jeg hatt litt mer mensmurringer igjen. Litt skummelt fordi det er ikm dag.. men murringene er ganske svake. Akkurat nå prikker det i underlivet... litt nervøs. Føltes som strikkepinner som treffer oppi derellers veldig sulten hele tiden!
Ånei!!Ånei! Blør litt her nå... litt blod og slim... oppdaget etter en lang tur i skogen. Det murrer litt der nede og stikker litt på venstre side av magen. Jeg tenker det verste nå![]()
Ånei!!Krysser fingrene for at det bare er uskyldig!!! <3 Blør du enda også?