Hvordan er formen deres i dag? :)

Samme her.. har konstant kvalmefølelse. Føler meg bedre når jeg ligger. Så ligger mye for å unngå å kaste opp. har veldig lite matlyst. Alt det jeg spiser ligger som en ubehagelig smak i munnen/halsen. Noen andre som har det slikt?
Ligger mye jeg også.. Utrolig frustrerende! Spist litt pommes frites nå.. Godt, men fortsatt kvalm. Blir til og med dårlig av å drikke vann!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ligger mye jeg også.. Utrolig frustrerende! Spist litt pommes frites nå.. Godt, men fortsatt kvalm. Blir til og med dårlig av å drikke vann!


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg som vanligvis foretrekker vann og drakk mye av det, synes det nå smaker rart.. Blæ


♡02.03.2015♡
 
Trøtt, men ellers fin. Har enda ikke blitt kvalm, så tror jeg slipper unna det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ikke så verst.
Litt trøtt, svimmel og uggen, men for det meste helt grei
 
Hei alle Mars-jenter :)

Hvordan har dere det i dag? Er formen bra?

Selv er jeg sulten som en hest i dag! :p De siste ukene har jeg ikke hatt matlyst i det hele tatt, og blitt fort uvel hvis jeg ikke spiser ofte nok. Matlysten er fortsatt ikke på plass, men jeg er så sulten hele tiden. Har akkurat slengt i meg flere stykker brød og kokt egg, og her sitter jeg like sulten som jeg var før jeg spiste :p Men når det er det eneste problemet så langt, så kan jeg vel ikke klage ;)

Nysgjerrig på hvordan dere andre har det. Håper alt står bra til :)
Har det akkurat som deg, må spise jevnt og trutt gjennom hele dagen.. I skrivende øyeblikk er jeg sulten men har ikke matlyst.. Rart :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hsr null matlyst, men må egentlig spise for å holde den værste kvalmen unna. Ellers er jeg småkvalm ig brekker meg gjennom hele dagen, i tillegg til kjenpetrøtt og oppblåst. Mye luftsmerter og "tung i hodet" pga tordanvær og regn.. "/

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app
 
Her er formen bra forutenom forkjølelsen! Jeg er bare trøtt og har ekstremt ømme pupper:) men forkjølelsen gjør at jeg er så tett i hode og hoster hele tiden! Så blir helt slått ut av den.. Har vært våken i 3 timer siden kl 11 i dag! Kan umulig være bra


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg som vanligvis foretrekker vann og drakk mye av det, synes det nå smaker rart.. Blæ


♡02.03.2015♡

Ja.. helt likt. Drikker vanligvis bare vann, og helst kokt og lunka vann.. men nå smaker ikke det heller noe godt.. :-(
 
Kvalm og kaster opp. Fått afipran uten spesielt god effekt enda....


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
formen er grei, men merker jeg må spise ofte..
pleier ikke å spise der, men idag fyste jeg på pommes frites og milkshake fra mc donalds.....jeg ga ikke etter for det da ;)
 
Formen er grei. Trøttheten har begynt å gi seg. Har ikke så mange dager jeg er kvalm heller lenger, heldigvis. Ingen av de tre andre svamgerskapene har jeg vært kvalm... så dette varnytt for meg
 
Kvalm og kaster opp. Fått afipran uten spesielt god effekt enda....


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Jeg har også brukt afipran en stund uten at jeg følte at det virket særlig bra. På lørdag gikk jeg over til Zofran pluss at jeg begynte å bruke seabands. Og nå er jeg omtrent ikke kvalm :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har også brukt afipran en stund uten at jeg følte at det virket særlig bra. På lørdag gikk jeg over til Zofran pluss at jeg begynte å bruke seabands. Og nå er jeg omtrent ikke kvalm :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Godt å høre:)


♡02.03.2015♡
 
I dag murrer det noe innmari og har skikkelig vondt i korsryggen. Sov faktisk dårlig på grunn av det, litt som å våkne de dagene jeg skal ha mens... men det er vel bare livmora som strekker seg ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
I dag er jeg så utrolig kvalm. Det eneste jeg får i meg er vann og startkjeks.. Ikke engang eple var godt i dag. Er sykemeldt grunnet kvalmen nå, må spise ca hver time for å ikke brekke meg, men hvis jeg spiser en vanlig porsjon blir det for mye, og da blir jeg dårlig. Prøvde å gå tur, men måtte snu da jeg ble helt utslitt etter et par minutter. Håper det snart blir bedre, er 7+5 i dag.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her sliter jeg med magen nå :-( Forstoppelse er visst en vanlig bivirkning av Zofran som jeg tar mot kvalme. Men fryktelig ubehagelig når det stopper opp helt :-/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Idag er en av mine bedre dager!! Føler meg ikke gravid idag :p men gårsdagen var grusom. Er utrolig hvor fort det forandrer seg :)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp