Hvordan er formen deres i dag? :)

AnnieMa

Flørter med forumet
Hei alle Mars-jenter :)

Hvordan har dere det i dag? Er formen bra?

Selv er jeg sulten som en hest i dag! :p De siste ukene har jeg ikke hatt matlyst i det hele tatt, og blitt fort uvel hvis jeg ikke spiser ofte nok. Matlysten er fortsatt ikke på plass, men jeg er så sulten hele tiden. Har akkurat slengt i meg flere stykker brød og kokt egg, og her sitter jeg like sulten som jeg var før jeg spiste :p Men når det er det eneste problemet så langt, så kan jeg vel ikke klage ;)

Nysgjerrig på hvordan dere andre har det. Håper alt står bra til :)
 
Formen er fin:) Ikke kvalm lenger, og føler meg som før jeg ble gravid...
 
Fryktelig kvalm! Sulten, men tanken på mat gjør meg dårlig. Noen tips til mat man ikke blir kvalm av? Nå frister det kun med pommes frites!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Formen er slapp, fordi det er drepende varmt her i dag! :-/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kvalmen har heldigvis sluppet litt, og matlysten er på topp. Men blir fryktelig slapp av varmen...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har dagen i går og i dag vært ille. Nå er jeg like dårlig og trett som jeg husker jeg var sist svangerskap Hadde jo håpet på stigende form snart, er 10+noen dager i dag.


Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til 1. mars 2015
 
Jeg har en helt forferdelig form desverre, så legen har sykemeldt meg.. Kaster opp å ligger så og si hele dagen, orker ingenting :( I går kastet jeg opp mens jeg kjørte bil hehe :p men er også sulten hele tiden selv om maten ikke smaker noe godt.. Dette ble et veeeeldigt sytete innlegg :p men måtte bare få det ut :p

Satser på at jeg blir god i løpet av denne uken eller neste :) er 10+2 i dag :)


*første spire i månedskifte februar/mars*
 
Formen i dag er helt grei. Er utrolig trøtt så kunne sikkert sovet hele dagen :p Også er jeg veldig oppblåst, føler en kan se godt at jeg er gravid allerede :p men ellers er jeg lykkelig og håper alt går bra denne gangen!! :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag har jeg faktisk følte meg ok. Kun litt Trøtt :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Helt ok. Sliten og utrolig dårlig kondis for tiden. Føler meg stor som en hval, men ellers er det flott :)


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Formen er veldig av og på. kan være helt fin og gå til mega-kvalm på bare et øyeblikk. Akkurat nå er den helt fin :)
 
Fryktelig kvalm! Sulten, men tanken på mat gjør meg dårlig. Noen tips til mat man ikke blir kvalm av? Nå frister det kun med pommes frites!


Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her.. har konstant kvalmefølelse. Føler meg bedre når jeg ligger. Så ligger mye for å unngå å kaste opp. har veldig lite matlyst. Alt det jeg spiser ligger som en ubehagelig smak i munnen/halsen. Noen andre som har det slikt?
 
Formen er overkommelig!! Vært oppegående på jobb,men tror en kjøretur fra gyn og hjem ble jeg helt gåen. Er så trøtt. Verker i armer og bein, så nå blir det sofaen!!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Formen i dag er ikke så bra. Kvalm og veldig sliten :( det går vel over ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er så sliten og kvalm. Hadde håpet å bli bedre, men neppe. Sulten, men blir kvalm og brekker meg mens jeg lager maten. Sofaen er min nye bestevenn:( men har tro på at det kan bli bedre snart

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gikk overraskende bra på jobb! Stuptrøtt da det nærmet seg ferdig tid, og senga ble funnet en time før jeg henta jentungen i barnehagen. Merker hun også er sliten første dag etter ferien;)
Blir spennende i morgen!


Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
 
Formen er elendig :( føles ut som jeg er konstant fyllesyk og kaster opp til alle døgnets tider...
 
Back
Topp