Hvordan er dagens form damer?

Jeg veksler hele tiden mellom å være sulten på veldig spesifikke ting og å være kvalm. Jeg sliter især med kveldskvalme, så fra kl 16 og utover går jeg bare sakte rundt som en blek zombie. Spyr ikke da.. Bare veldig uvel. Er veldig redd for omgangssyken også nå, siden dattera fikk det natt til lørdag. Så blir uvel av den tanken også :-/ Ellers er jeg i full jobb og prøver å holde ut.
Nesten litt sånn jeg har det også. Har ting jeg absolutt ikke klarer tanken på, men så er det ulike matvarer jeg bare må ha. Jeg blir veldig kvalm når jeg blir sulten, så passer på å spise lite men ofte, det hjelper litt :)

Får håpe du slepper unna omgangssyken, den går her i området også :/ vil ikke ha den nå!! Krysser fingrene for at du slepper :)

Om formiddagene er jeg trøtt og tung i hodet, men om kvelden er jeg somregel kvalm. Kan vell egentlig spy hvis jeg går på toalettet men det går liksom akkurat :p

Samme her egentlig. Trøtt og tung på dagtid, og kvalm om ettermiddag/kveld. Heldigvis sluppet unna oppkast så langt! :)

Her blir formen dårligere og dårligere hver dag... Ekstremt trøtt og kvalm. Legger meg 1930 hver kveld og våkner kvalm på morgenkvisten. Kaster opp, spiser litt og fortsetter med kvalme. Idag holdt jeg ikke ut og måtte dra hjem fra jobb. Kastet opp med en gang jeg kom hjem og sovnet etter det... Veldig glad for symptomene, tar det som et godt tegn. Men det er jammen tøffe dager...

Var forferdelig dårlig i uke 6 holdt på å besvime på jobb, så måtte legge meg ned Er nå i uke 8, og er mye bedre, men fortsatt kvalm med brekninger om morgenen og på kvelden. Ser frem til bedre tider

Har sove middag - er ikkje grisesur og trøtt lenger :) Men no er magen på spreng, så droppa treninga. Tenkte eg kunne gå en tur i staden, men ser det regna ute, så trur kanskje eg droppa tur og og berre ligge på sofaen resten av kvelden :D

veldig dårlig, kvalm og blitt skikkelig forkjølet, så hoster snart lungene mine opp føles det ut som! I tillegg er jentungen blitt syk også.. Gleder meg til denne uken er over!

Det går slag i slag. Fra topp til bunn på veldig kort tid, svinger :p

Har vært helt forferdelig i dag, kvalm spm bare det:meh: Fikk postafen hos legen, så formen kom seg heldigvis litt etter å ha tatt en tablett, pluss at jeg har kjøpt meg seabands også.

Dagen begynte dårlig med den mest ekstreme kvalmen jeg har opplevd til nå. Var på vei til do for å kaste opp men så roet deg seg såpass at jeg gikk og la meg på sofaen i stedet. Også vært ganske så svimmel i dag. Fikk heldigvis delegert varebestilling til mine ansatte i dag så da slapp jeg å gå på jobb for å få den unna :)

Kvalm som vanlig før frokost, men ble bare mer kvalm etter frokost å begynte å kaste opp. Første oppkastet så langt. Hadde ikke akkurat savna det.

Veldig kvalm og trøtt om dagene, spyr på jobb og sliter med å være effektiv.
Ligger nesten kun på sofaen hjemme, alt sosialt er avlyst. Tar alt på sparket.

Legen har sagt han kan sykemelde meg, men den terskelen er så vanskelig å trø over syns jeg... Men sitter her og tripper om jeg skal fortelle sjefen hva som er på gang... så kankje vi kan finne en løsning sammen....

Veldig svimmel, så sofaen er min beste venn for tiden;) fikk beskjed av legen at jeg har litt for lavt blodtrykk. Så må slappe av å ikke stresse

Ganske fin form i dag. Heldigvis, siden jeg hadde første dag på videreutdanning idag. Men må ta kollektivtransport, kan ikke huske at andre mennesker på toget har luktet så ille før :O

Kvalm som vanlig! :(
Kastet opp fire ganger i dag...
Snakket med sjefen, så skal ordne meg en liten sykmelding for en periode slik at jeg får slappet av litt:)

Back
Topp