Hvordan er dagens form damer?

Så utrolig kvalm:( måtte bli hjemme fra jobb i dag, orket ikke tanken på å dra på jobb etter å ha kastet opp hele morgenen..
Greit å ta en dag hjemme da! Kunne ønske jeg ble hjemme selv, men heldigvis kom formen seg etter lunsj. Men, det positive, symptomer er bra :) god bedring og slapp av :)

Hver gang jeg tror jeg begynner å komme meg, så blir det bare verre. Virker som kvalmen aldri slipper :-( er 8+4 idag...... Er så lei av å vøre gravid allerede,bare plaga med det meste i boka. Ingen hemoroider iallefall... Jeeeij.....!
Huff, får håpe det kommer seg snart!! God bedring:)

Egentlig ganske grei.. men trøtt. Og omtrent konstant sulten. Kvalmen er grei så lenge jeg får sovet nok, i natt ble det 8 timer, så overlever :-)

Jeg er i dårligere og dårligere form for hver dag nå, men jeg håper det er et godt tegn. :) Takk og lov har jeg fri noen dager nå, for jeg er så sliten, trøtt og kvalm at jeg ikke orker noe som helst.

Trøtt og sur i dag, låg våken i natt og. Har akkurat bestillt mammaklær på HM og Zalando for å muntre meg sjølv litt opp - trenger bukser som også passer på ettermiddag/kveld.

Ja, kvalm... Og irriterende brekninger. Lurer på om det hadde vært best å kaste opp, pleier å føle meg litt bedre etter det.
Ja, jeg synes det kan hjelpe å ta i litt ekstra når jeg brekker meg og faktisk kaste opp! da får jeg det liksom ut.. :)

Trøtt og sur i dag, låg våken i natt og. Har akkurat bestillt mammaklær på HM og Zalando for å muntre meg sjølv litt opp - trenger bukser som også passer på ettermiddag/kveld.
Hørtes ut som en god greie for å muntre opp humøret litt. trenger snart selv noen litt større bukser, sitter på jobb med buksesmekken oppe :P

Jeg er i dårligere og dårligere form for hver dag nå, men jeg håper det er et godt tegn. :) Takk og lov har jeg fri noen dager nå, for jeg er så sliten, trøtt og kvalm at jeg ikke orker noe som helst.
Deilig med noen dager fri da :) det hjelper nok litt! slappe av !

Hørtes ut som en god greie for å muntre opp humøret litt. trenger snart selv noen litt større bukser, sitter på jobb med buksesmekken oppe :p
Triks å ha på skjørt - det kan du ha høgt oppe på magen når du sitter ;) Var på besøk med svigerinna mi i går, borrelåset på buksa spratt opp! av seg sjølv då eg sat i sofaen. Hadde heldigvis lang genser som skjulte at eg sat med smekken på vidt gap :)

Grusom i dag. La meg kvalm kl 21 i går kveld, våkna kvalmere kl 5 i dag tidlig, og det har bere fortsatte utover dagen. Gleder meg til formen blir bedre!

Jeg er kvaaaalm! Hjelper ikke akkurat at jeg jobber på kjøkken, i dag har jeg stekt speilegg hele dagen mens jeg har brekt meg :-(

Triks å ha på skjørt - det kan du ha høgt oppe på magen når du sitter ;) Var på besøk med svigerinna mi i går, borrelåset på buksa spratt opp! av seg sjølv då eg sat i sofaen. Hadde heldigvis lang genser som skjulte at eg sat med smekken på vidt gap :)
Haha, huff.. Ja, jeg bruker mye skjørt/kjole og strømpebukse. Men er jaggu litt kjedelig å vokse ut av buksene allerede(!!!).

Grusom i dag. La meg kvalm kl 21 i går kveld, våkna kvalmere kl 5 i dag tidlig, og det har bere fortsatte utover dagen. Gleder meg til formen blir bedre!
Ja, formen blir forhåpentligvis bedre, men er jo på sett og vis bra med disse symptomene også :) men fy så plagsomt og ikke minst distraherende denne kvalmen er!! Håper du har fått slappe av litt på dagen i dag! :)

Jeg veksler hele tiden mellom å være sulten på veldig spesifikke ting og å være kvalm. Jeg sliter især med kveldskvalme, så fra kl 16 og utover går jeg bare sakte rundt som en blek zombie. Spyr ikke da.. Bare veldig uvel. Er veldig redd for omgangssyken også nå, siden dattera fikk det natt til lørdag. Så blir uvel av den tanken også :-/ Ellers er jeg i full jobb og prøver å holde ut.

Veldig svimmel og sliten, orker ingenting. Menssmerter, hovedverk og litt kvalm. Gikk hjem tidlig fra jobb, så nå har jeg det ganske greit på sofaen:)

Om formiddagene er jeg trøtt og tung i hodet, men om kvelden er jeg somregel kvalm. Kan vell egentlig spy hvis jeg går på toalettet men det går liksom akkurat :p

Back
Topp