Hvordan er dagens form damer?

Sykepleiermamma

Ny på forumet
I dag kom kvalmen for fult hos meg (6+2), brekker meg og klarer ikke tenke på mat/godteri uten å brekke meg! Blir en lang dag på jobb.

I dag måtte jeg ta en fridag. Forkjølet og kvalm. Så tenkte det var greit å lytte til kroppen denne ene gangen ;)

Ganske bra så langt faktisk. Håper det holder seg slik resten av dagen!
Og lykke til på jobb, er ikke noe godt å være på jobb når man er så kvalm!

• Liker
Reactions: Mae
Dagens form er kjempe fin, merker jeg er sensitiv på lukter da, og var (dessverre) den "heldige" som måtte bytte dritt bleia på guttungen i dag mårres. Men, som sagt, utenom det er jeg i kjempe fin form;-)

Helt topp! Er 9 uker idag og kvalmen er ikke så ille lenger. Har sovet 9 timer hver natt hele helgen (klarer ikke være våken lenger enn kl.21) så er til og med uthvilt! :)

Kvalm og vond rygg. Lite søvn om natten. Time hos lege kl 1030!

Elendig! Kveldsvakten i dag blir bra.....:confused:

Så utrolig kvalm:( måtte bli hjemme fra jobb i dag, orket ikke tanken på å dra på jobb etter å ha kastet opp hele morgenen..

Uthvilt etter en natt med 12 timer søvn :) sulten og litt kvalm, så mat frister ikke så mye. Drikker masse vann og håper at hodepinen ikke kommer krypende iløpet av dagen, slik som den bruker.

Etter å hatt ett par tre nesten kvalmefrie dager i forrige uke er den i dag tilbake for fullt. Måtte ta bilen til jobb i dag og det sier litt når kjøreturen er på ca. 2 minutter. Prøver å sitte så mye som mulig. Har en skikkelig kvalmeklump i halsen. I tillegg så feirer jeg at jeg har skikkelig dobbelpupp i dag. Så lurt var det å ta på seg vanlig bh. Har bodd i sportsbh 'n min se siste ukene :P

Hver gang jeg tror jeg begynner å komme meg, så blir det bare verre. Virker som kvalmen aldri slipper :-( er 8+4 idag...... Er så lei av å vøre gravid allerede,bare plaga med det meste i boka. Ingen hemoroider iallefall... Jeeeij.....!

Back
Topp