Hvordan bor dere?

samboer eier huset vi bor i, jeg skal kjøpe meg inn når jeg har økonomi til det :) 1,5t med fly fra mitt hjemsted, flyttet hit for å studere for 3år siden. Trives veldig godt her heldigvis, men vi har pratet om å flytte nærmere min familie etterhvert :)
 
Vi kjøpte oss nytt hus i fjor høst. Solgte rekkehuset vi hadde bodd i de siste 7 årene, og flyttet inn i splitter ny tomannsbolig lITT nærmere barndomstrakter og familie. Trives kjempe godt. Bor 20 min unna mine foreldre, 5 min unna hans foreldre. Bor 1 t med buss utenfor Oslo, syns det er veldig kjekt! Vi er oppvokst her, og håper etterhvert at flere av våre venner flytter hjemover igjen ;)
 
Vi kjøpte enebolig sammen for ca 1 år siden, i den bydelen vi begge har vokst opp. Bor ca 15 min gange unna mine foreldre og hans far, noe som er kjempepraktisk når man har barn :) Huset er 30 år gammelt og trenger litt kjærlighet, blant annet må vi lage noen flere soverom i forbindelse med familieforøkelsen ;)
 
Kjøpt oss enebolig som vi totalrenoverer. Vi har flyttet til en helt ny plass, ville ut av sentrum. 2 timer fra mine foreldre og 45-50 min fra hans foreldre :) vi stortrives og har funnet vår plass! Tenker å selge dette huset da når vi er ferdig å pusse opp og kjøpe noe i et byggefelt!
 
Back
Topp