Hvordan bor dere?

Vi eier et lite hus som ligger på landet med utsikt mot sjøen. Dette kjøpte vi etter at vi flyttet til min manns hjemkommune/by. Huset er nok litt lite for 5 så vi må nok utvide litt etterhvert, men vi stresser ikke har et tidsperspektiv på at nye soverom skal stå klare innen 2 år. Arbeidssituasjonen til mannen gjør at vi ikke kan begynne å utvide nå, han har ikke tid å jeg er hverken iform eller har noen forutsetninger til å kunne sette igang selv. Jeg har 10 000 tommeltotter å 3 venstrehender når vi snakker om håndtverk:angel12
 
Vi har kjøpt hus sammen. Er fra samme by begge to så det var jo veldig greit :)
 
Vi leier like utenfor byen hvor han har vokst opp og jeg har bodd i 10 år. Siden vi er utenfor byen så er det stort us med hage til samme pris som biteliten leilighet i byen :) Skulle gjerne eide selv, men økonomien er ikke helt på plass, og uten fast jobb så er huslån en sjanse å ta.
 
Bor i leilighet, men er på utkikk etter hus :) så håper vi bor i hus før bønna har komt ♡
 
Bor i utlandet,og leier en leilighet i storbyen siden jeg studerer her. Ønsker å kjøpe bolig når jeg er ferdig med studier, og når vi endelig klarer å bestemme oss for HVOR vi skal bo
 
Vi har kjøpt oss hus i gode gamle trakter for oss begge to - og har familien innen 10 minutter unna ❤️ Vi pusser også opp, og skal gjøre masse før vi blir fem i hus :) har renovert halve huset, men trenger mer plass med ett familiemedlem til ❤️
 
Vi bor i leilighet, som ligger ute for salg nå. Skal kjøpe rekkehus eller enebolig, blir vi boende i området blir det rekkehus. Hvis vi klarer å flytte ut av byen blir det enebolig:)
 
Vi eier en leilighet på min hjemplass rett utenfor Oslo. Stor, fin og ny leilighet med lekeplass rett utenfor :) Mine foreldre og søster bor alle innen 15 minutters kjøring. Svigers bor i Nord-Norge der samboer er fra :)
 
Eier en stor og fin enebolig sammen med mannen min. Bor sentralt, men forsatt veldig landlig, på ei øy rett utenfor en større by på Vestlandet. Mange butikker og et mindre kjøpesenter i gåavstand, og vi har stor hage og her er lite trafikk. Samtidig er det bare 10 minutter å kjøre for å komme til et stort kjøpesenter. Veldig fornøyde. Vi har også utleiedel i underetasjen, og det er veldig greit.
 
Vi kommer begge fra Trondheim, og flyttet i vinter til nabokommunen. Leier en enebolig på en gård like utenfor kommunegrensa til byen, så vi bor landlig (midt på en åker.. :p ) men med kort vei til byen.
Blir ikke boende her mer enn et år eller to, jeg ønsker meg inn i noe à la byggefelt, for barnas del. Her må de kjøres hvis de skal noe, og gangavstand til bhg og skole hadde vært mye bedre enn å være avhengig av bil.
 
Vi kommer begge fra Trondheim, og flyttet i vinter til nabokommunen. Leier en enebolig på en gård like utenfor kommunegrensa til byen, så vi bor landlig (midt på en åker.. :p ) men med kort vei til byen.
Blir ikke boende her mer enn et år eller to, jeg ønsker meg inn i noe à la byggefelt, for barnas del. Her må de kjøres hvis de skal noe, og gangavstand til bhg og skole hadde vært mye bedre enn å være avhengig av bil.

Artig, hvilken av nabokommunene? Vi bor i Klæbu :)
 
Vi eier enebolig bare et steinkast unna mine foreldre <3 landlig, men alt man trenger rett i nærheten (dvs. bussforbindelser, matbutikk, barneskole og barnehage).
 
Vi kjøpte hus i samboers hjemtrakter før sommeren, og bor nå et steinkast fra svigers (som forsåvidt er ganske hyggelig;). Dog skulle jeg gjerne byttet og hatt min egen mamma&pappa som nabo, men de er heldigvis ikke mer enn 20min unna i bil <3
 
Rekkehusleilighet selveier der mannen kommer fra. Bodd der i 12 år sammen.
 
Vi har akkurat kjøpt oss rekkehusleilighet, og overtok nøklene i helga. Flytter inn om ei uke, og frem til da er det hardkjør med oppussing og shopping.. bor i ei 40 kvm leilighet i dag, så mye som må på plass når vi nå plutselig trippler plassen. Men fy flytting tar på. Spesielt når man har nulø energi i utgangspunktet og er kvalm hele morgenene og formiddagene..
 
Back
Topp