Hvordan bor dere?

LilleNea

Elsker forumet
Marslykke 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Hus? Leilighet? Etc. På din/mannens hjemplass? Eller har dere funnet en ny plass? :)

Vi bosatte oss i bygda vi begge to har gått på ungdomsskole. Både jeg og samboer er fra to forskjellige bygder litt lengre unna her. (7 og 15 min unna) Her kjøpte vi oss et 70-tallshus vi holder på å pusser opp :) Har bygd ny veranda nå i sommer. Til høst/vinteren venter kjellerstue og nytt barnerom :)
 
Vi leier leilighet på samboers hjemland, ganske så langt borte fra min :/
Tenker å kanskje kjøpe noe til neste år :)
 
Vi leier under foreldrene hans, mens vi holder på å bygge drømmehuset ved sjøen:-D Forhåpentligvis er huset ferdig like etter babyen kommer;-)
 
Vi eier hus på hjemplassen vår :)
 
Enebolig med stor garasje og stor hage <3 ☺️ 20mim unna Bergen sentrum. Vi er begge fra byen, men flyttet oss litt ut på landet. Herlig, vi stortrives ☺️
 
Vi er begge fra Oslo og har kjøpt hus der han er fra.
Huset ble kjøpt i høst og her her er det mange ting å ta tak i :happy::eek:
 
Bor i enebolig. Fem-ti minutters kjøretur fra der vi er vokst opp begge to :) Så koselig med begge sine familier i nærheten :)
 
Vi eier en leilighet (tomannsbolig) der jeg er ifra :) Min familie 5 min gåavstand mens mannen min sin er 1,5 time unna
 
Enebolig i landlige omgivelser der mannen er oppvokst :) bor kun en halv time med bil fra min hjemby. Trives utrolig godt her. Vi har også bygget ny terrasse i sommer. :)
 
Enebolig på mannens hjemland :)
 
Vi bor i et hus fra 1850 ca som har vært i slekta til min mann sikkert lenge før det også.Men bygge vi bor i nå er orginalt fra da.Vi har renovert alt :) men tømmere er forsatt under alt det moderne :) Det er 1 min fra der eg vokste opp og nabohuset til mine svigers og hans besteforeldre.Beste plassen på jord :) Det er på bygda men nærme butikk og shopping.
 
Vi har kjøpt småbruk ca tjue minutter fra der vi har vokst opp og levd mesteparten av våre voksne liv. Det blir nok litt oppussing på sikt, men tar det som det kommer.
 
Vi kjøpte enebolig der samboeren vokst opp, i nærheten av Trondheim.
jeg har ei søster som bor 5 mn unna og resten av familien er nære :) svigerfar er nesten nabo, og svigermor bor 15 mn unna :)
 
Back
Topp