Hvordan bor dere? :)

Jeg leier en liten leilighet i 2 etasje i et hus. Det er 2 soverom men jeg har ei frøken fra før også. Men det går helt fint og jeg kommer hvertfall til å bli boende en god stund da vi flyttet i september og har ikke tenkt til å flytte med det første.

Synes det er så spennende å høre om hvordan alle dere andre bor, koselig! :)

Vi pratet med megler i dag, og til vår store glede så var han kjempepositiv til oss!! Han skulle prate med banken slik at de kontaktet oss om lånet, også reserverer han leiligheten vi vil ha i noen uker når kjøpet pågår! :) Han sa også at vi var smarte som ville kjøpe før de var ferdige, for når de er ferdige vil de nok bli solgt raskt! :) Så om alt går som planlagt så er vi selveiere av en knallfin leilighet i mai! Perfekt tid før den lille kommer, da rekker jeg å lage rede ;)

Ååh, håper alt går som det skal nå! :)
Vi blir nok å bygge og flytte i hus senere, men ei så stor leilighet med to soverom er perfekt for to nyutdanna "ungdom" med en liten på vei :D wii

Vi eier enebolig med 3 soverom og 2 bad ;) Så når lille kommer får vi fylt opp soverommene og familien blir komplett, har ei frøken fra før :D
Så nå holder vi på å selge, gir bort noe av det som står på det siste soverommet, slik at vi får tømt etterhvert og vi kan begynne å ordne soverom til lille. Har brukt det som rotrom/oppbevaringsrom fram til nå. Men skal jo ha babyen på soverommet vårt i begynnelsen, så har det ikke travelt. Bare greit med alt som er unnagjort :)

vi leier enebolig, 4 soverom, vet ikke hvor stort. 180 kvm over 2 plan kanskje.

vi eier og en enebolig, 5 soverom, 199kvm over 2 plan..leier det ut.

I eiet enebolig, landlig men likevell sentralt. 4 soverom, 1 bad. Er en eldre enebolig som er påbygget og renovert. Totalt boareal er 245.

Vi eier halvdelen av en tomannsbolig. 120 kvm, 3 soverom og alle viktige rom er oppusset :) har en lite hage, veldig koselig i grunn. 15 min med bil fra Bergen sentrum.
Når den tid kommer, tenker vi at de to minste skal dele rom. Da får de vårt store rom, og vi tar det minste rommet :) Fjortisjenten okkuperer jo soverom nr. 3 :P

Vi eier en enebolig på ca 150 kvm. 4 soverom, 2 bad egen loftstue for barna :) gåavstand til skole og barnehage og vi bor i et stort byggefelt med mange barn :) så her har vi det som plommen i egget :)

Vi leier en leilighet med to soverom, stue/kjøkken og bad. Ca 50 kvm.
Men vi har kjøpt oss splitter ny leilighet i en 4manns bolig. Åååå som vi gleder oss! Flytter inn sen sommeren 2015. Da får vi 87 kvm, 3 soverom, plass til spisestue bord :D gleder oss!

Vi eier ny leilighet på ca 100kvm med inngjerdet hage, et eget bad til barna og et soverom som står klart til vår lille baby ❤️

Eier enebolig litt på landet. Stor hage, 2 stuer, 3 soverom. Det er sokkel på huset, der bor min mor. ;-) Kikker etter småbruk, det er det som er drømmen! :-)

Vi eier ett stort hus på landet med tre bad, 7 soverom å to stuer så har mere nok plass til tvillingene også ;) vi blir totalt 6 nå så huset på 3 etg (130 kvm pr etg) er passelig ;)

Vi leier en rekkehusleilighet på 90 kvm ca, tre soverom så det er veldig kjekt :) bygd på 70-tallet da så er typisk et veldig lite bad! Men vi klarer oss jo fint da, trives godt her :D ikke for nærme byen og ikke for langt unna heller :)

Vi bor i hans leilighet på 55kvadrat for øyeblikket, flytter inn i eneboligen vi har kjøpt 29 desember *gledeshyl* :-D I det nye huset har vi god boltreplass med 5 soverom, blir perfekt nå som familien utvides! Har ingen barn fra før, men har en hund.

Han har 2 svennebrev, å jobber for tiden som rørlegger. Jeg er ferdig med første svennebrev i August (litt sent, må utsettes nå som spiren kommer <3) som Elect/Mech LWD tech.

Er 11+1 i dag, så vi begge teller ned dagene til den store 12 ukers milepælen! Gleder oss til å fortelle svigers med ultralydbildet 16 desember :-) Jeg har selvfølgelig avslørt meg selv til min mamma å pappa så de er veldig klar for å bli besteforeldre. Kjempe kjekk periode dette, vi gleder oss til vi har den lille spiren i hendene <3

Jeg bor i en liten leilighet i den byen der jeg studerer, mens kjæresten hjemme har hus :) Nå driver han med et påbygg, slik at det blir større bad og større soverom til oss, spent på å se om han blir ferdig med alt :p I tillegg skal han innrede kjelleren med stort vaskerom til meg (jeg får designe), hobbyrom til seg selv, kinorom, verktøysrom og boder :D Veldig praktisk med en snekker ;)

Vi har enebolig, funkis, men får litt problemer med soverom når nr 4 nå er på veg, så mulig vi bygger på huset over garasjen etterhvert;)

Vi eier leilighet på ca 75 kvm. 2 soverom, så nå blir kontoret barnerom i stedet:) Tror vi kommer til å bo her en stund - det er et rolig og praktisk område for barnefamilier.

Leier en sokkelleilighet på ca.60 kv. 2 soverom, så da blir resten lite, og ikke den beste planløsning her. Over nyttår skal vi se om vi kan kjøpe rekkehus/leilighet, og da helst med 3 soverom og minst 80kv :)

Leier leilighet på 140 kvm som går over 2 etasjer :) tre soverom og 2 bad. Har og en hems som lett kan lages om til soverom nr 4 ved behov. Har 2 jenter nå så alle rommene er i bruk. Håper å kjøpe om 2-3 år :)

Vi har hus på landet, langt inni skogen på 180 kvadrat, kjøpte for 1,5 år siden. Hele huset er pusset opp og rommet er klart

Vi eier 3 leiligheter på Majorstua i Oslo. Bor i den ene, og holder nå på å flytte over i den minste av de. Da er planen å selge den vi bor i nå.

Den siste leier vi ut :)

I august kjøpte vi enda en leilighet i nybygg som er ferdig andre kvartal 2015, forhåpentligvis nærmere april enn juni :p her er det 2 bad og 3 soverom, stor kjøkken og stue + bod både inne og i garasjen. I tillegg får vi to romslige balkonger :D Gleder oss veldig til det!

Når vi er ferdig innflytta der, er planen å leie ut den vi skal flytte til nå (den minste), eller eventuelt selge både den og den andre utleieleiligheten. Dersom vi selger begge utleieleilighetene blir vi helt gjeldsfrie, noe som hadde vært digg - men samtidig er det deilig å ha leieinntekter og litt eiendom i bakhånd.

Blir spennende å se hva som skjer fremover :)

Back
Topp