Hvordan bor dere? :)

Aprikosblomst

Elsker forumet
Leilighet, hus eller annet? Har dere kjøpt eller leier dere? Har dere eget soverom til den lille som kommer? :)

Selv bor vi i en leilighet på 65 kvm, men kun ett soverom - og et knøttlite bad.. Vi leier også for øyeblikket. Mannen er egentlig elektriker, men holder på med tilleggsutdannelse slik at han får tittelen ingeniør. Jeg er til våren ferdigutdannet førskolelærer :)

I morgen skal vi ha møte over telefonen med en av meglerne fra min hjemplass, for vi skal se om vi kan få lån allerede nå, slik at vi får reservert en av de splitter nye leilighetene som er snart er ferdigbygget der (85 kvm, stort bad og 2 soverom). Håper alt går i orden :D

Om det mot formodning ikke skulle bli at vi kan få nok i lån til denne leiligheten foreløpig, blir vi boende i Trondheim noen år ekstra, men begynner leiting rett etter jul på ei finere leilighet, med litt "å gå på" når det kommer til badet - og to soverom (for gjesters skyld) :)
 
Bor i leilighet på 75 kvm Kjøpte den i fjord sommer, så nå er vi på jakt etter et hus istedenfor med større plass Har stor hund som tar mye plass også !
 
Vi har nettopp kjøpt hus. Liten enebolig med 4 soverom og 2 bad. Akkurat passe til oss som blir 5 :)
 
Vi bor i enebolig:) Foreløpig er det bare 1.etg som er i bruk. Her har vi 2 soverom, kjøkken,stue, gang, bad og bod. Nå har jo vi en gutt fra før så mulig lille i magen må dele rom med storebror en periode. Kommer helt ann på når vi får pusset opp kjelleren. Men der er det i alle fall meningen at vi skal ha kjellerstue/gjesterom, 2 soverom, gang, bad, bod og et ekstra rom vi kan bruke til oppbevaring eller inngangsparti siden det er utgangsdør nede også...:)
 
Vi eier ett hus :) men skal selge det neste år, det er planen ihvertfall :p
 
leier enebolig med 3 soverom, stoort bad å masse plass ;)
sett bort i fra at jeg bor borte fram til fødsel i en knøttliten hybel.. gleder meg til å flytte hjem :)