Hvordan blir bursdagen?

Så lurt! Det må jeg prøve:)
Gjør det :) men kan bli grisete og ikke mye av isen min spise,r men kan jo gjerne legge resten i koppen så får de det allikevell :)
 
Vi har fryse ned juice til saftis her falt det i smak. Kake/ boller var uansett ikke populært
Smoothie er også lurt og fryse ned når det blir rester - alltid populært! Og yoghurt kan man fryse ned med en pinne eller en teskje oppi boksen, så har man fiks ferdig yoghurtis :)
 
Smoothie er også lurt og fryse ned når det blir rester - alltid populært! Og yoghurt kan man fryse ned med en pinne eller en teskje oppi boksen, så har man fiks ferdig yoghurtis :)
Det er sant :) min samboer hadde shoppet noen informer som man presser ut. Testet den litt :) mindre gris :p
 
Det er sant :) min samboer hadde shoppet noen informer som man presser ut. Testet den litt :) mindre gris :p
Legg gjerne ut bilde av de formene :) Er gjerne litt vanskelig for de små å holde isen selv uten at det smelter helt
 
Legg gjerne ut bilde av de formene :) Er gjerne litt vanskelig for de små å holde isen selv uten at det smelter helt
Ser slik ut. Ikke hatt så masse i formene han har fått så langt :) men griser nok mindre :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    59,7 KB · Visninger: 21
Back
Topp