Hvordan blir bursdagen?

Alaskahusky

Elsker forumet
Marsmellows-15
Hvordan blir mini sin store feiring?


Her blir det nok familiebursdag en dag og restefest med noen fra barselgruppen og andre med småttiser :)

Jeg ødelegger dagen for svigermor ved å si nei til bløtkake. Jeg har sagt vi kan bake boller og bananpannekaker siden snuppa elsker det :) skjønner at det er stas å se henne grise masse med krem, men tenker det er like gøy til neste år og da tåler hun mer meieriprodukter og sukker :)
 
Blir feiring en mnd på etterskudd pga oppussing dessverre. Vi har ikke oppholdsrom akkurat nå. ;) Men det blir kake, boller og muligens fruktsalat. :)
 
Vi hadde gele, boller, muffins og sjokoladekake. Pål fikk smake gele, boller og muffins. 90. % havnet på gulvet. Han fikk drikke juice. Her kom besteforeldre, onkel og kjæresten. Gjestene er gått nå :)
 
Blir nok pittelitt kakesmaking på A
Tenker også å bake bananmuffins til henne
Familieselskap + vennebursdag m kids
 
Blir nok et lite familieselskap, ikke mye av familien som bor her :( Blir usunn kake til gjestene og sunn kake uten sukker til bursdagsbarnet :)
 
Her blir det stort familieselskap med kake for både gjester og jubilanten selv :)
 
Vet ikke helt hvordan det blir her. Vi har kun familien til samboeren her oppe. Vet ikke om vi blir å feire oppe hos de eller her hos oss. Og om vi feirer hos oss, vet jeg ikke om det kommer noen.
 
Blir nok to familieselskap da familien til mannen kun kan møte sin egen familie. Om vi inviterer til en så velger de å ikke komme. Kanskje jeg skal gjøre det så slipper jeg å bake så mye? :) blir kaker med sukker til alle :)
 
Blir nok to familieselskap da familien til mannen kun kan møte sin egen familie. Om vi inviterer til en så velger de å ikke komme. Kanskje jeg skal gjøre det så slipper jeg å bake så mye? :) blir kaker med sukker til alle :)
Hva? Liker de ikke din familie?!
 
Her blir det felles 1 og 3- årsdag da storesøster har bursdag 11 dager etter lillebror. Det blir peppa gris bursdag siden storesøster mener at det er hun og broren :) Vi har stor familie så det blir mange gjester. Blir vel pølser og kake. Vafler blir det vel kanskje også :)
 
Blir nok to familieselskap da familien til mannen kun kan møte sin egen familie. Om vi inviterer til en så velger de å ikke komme. Kanskje jeg skal gjøre det så slipper jeg å bake så mye? :) blir kaker med sukker til alle :)
Hørtes veldig spesielt ut!? Jeg hadde bare invitert alle, og så får heller de som ikke vil la være da.. :)
 
Siden bursdagen til mini blir i påsken tror jeg vi dropper "barneselskapet" med venner i år. Skal invitere familie som bor her på selve dagen, tenker jeg. Også blir det til at vi feirer med svigers når de kommer på besøk om en måned. Blir uansett bløtkake, det synes jeg hører med til bursdag. Minien får også et kakestykke å kose seg med, det blir første møte med "søtsaker".
 
Siden bursdagen til mini blir i påsken tror jeg vi dropper "barneselskapet" med venner i år. Skal invitere familie som bor her på selve dagen, tenker jeg. Også blir det til at vi feirer med svigers når de kommer på besøk om en måned. Blir uansett bløtkake, det synes jeg hører med til bursdag. Minien får også et kakestykke å kose seg med, det blir første møte med "søtsaker".
Det blir sikkert gøy å se! Morsomt når de små får smake kake og sånn :)

Grunnen til at jeg ikke vil snuppa skal ha det er fordi om hun får mageknip eller noe sånn er det meg som må styre på hele natta. Samboeren min er snill og god på mange måter, men ubrukelig når det kommer til babygråt og å stille opp på natta. Så da får det bli en annen gang :)
 
Her blir det to feiringer.
Feirer hjemme på selve dagen med familien som bor her.
Blir egen lita kake til hedersgjesten :)

Så blir det feiring i nord noen dager senere. Da får familie og venner der oppe være med å feire :)
 
Det blir sikkert gøy å se! Morsomt når de små får smake kake og sånn :)

Grunnen til at jeg ikke vil snuppa skal ha det er fordi om hun får mageknip eller noe sånn er det meg som må styre på hele natta. Samboeren min er snill og god på mange måter, men ubrukelig når det kommer til babygråt og å stille opp på natta. Så da får det bli en annen gang :)
Skjønner den om minien har tendenser til magevondt ved nye ting. Tenker det at det er foreldrene som bestemmer hva ungen sin skal spise, blir vel mer en nok søtt etterhvert hos de fleste ;)
 
Vi har fryse ned juice til saftis her falt det i smak. Kake/ boller var uansett ikke populært
 
Hva? Liker de ikke din familie?!
Har ingenting i mot de, men kan ikke omgås folk de ikke kjenner. Er veldig sære. De kom faktisk i bryllupet vårt da, men pratet ikke med noen andre enn sin egen familie. De er helt snåle :p
 
Her blir det bursdag og Navnefest i samme slengen :) så her blir det alt av kaker og godsaker, både for store og små :)
 
Back
Topp