hvor var du? insp

turbo trash

Forumet er livet
hvor var du da du fikk vite:

1. at prinsesse Diana var død?

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.?

av en eller annen grunn husker veldig mange hvor de var ved akkurat disse to hendelsene

Dianas død:Hjemme hos mamma og pappa

wtc:hos exen

Ja, jeg husker faktisk hvor jeg var![&:][:D]

1: Jeg var hjemme...Husker jeg løp ut til mamma og dei som var ute i hagen da...
2: Var på jobb. Jobbet i Stavanger på den tiden...Husker noen ropte inn i butikken : Jævla utleninger!
Sjefen min var inder...[8|]

ORIGINAL: trailer trash

av en eller annen grunn husker veldig mange hvor de var ved akkurat disse to hendelsene
1. Da sto jeg på kjøkkenet på Det Islamske Kultursenteret. Var en av fedrene som var der med barna som fortalte det. Han var helt sjokkert over at jeg ikke visste det allerede.

2. Var akkurat kommet inn døren hjemme, hadde vært i byen og shoppet og hentet ungene i barneparken. TVen sto av en eller annen grunn på.

1. at prinsesse Diana var død? hjemme tror jeg

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? Kom akkurat inn dørene hjemme da pappa sa "kom opp i stua!!!"

ORIGINAL: Tøsa

aaaaner ikke...
de dagene var lik alle andre dager for min del, så det husker jeg ikke.

sign.

husker ikke engang hvordan jeg fikk vite det med wtc... hvem som sa det, eller om jeg hørte/så det på nyhetene[&:]

akkurat satt oss i bilen på vei til søndagsmiddag hos besteforeldrene mine, hørte det på radioen.

han jeg var sammen med da ringte meg da jeg var på shopping i oslo, jeg og venninna mi trodde han tulla, at dette var noe han og kompisen fant på, eller at det egentlig var noe som skjedde på dataspillet de holdt på med. senere da vi var hjemme igjen og dro på mcdonalds viste de nyhetene på alle tv-skjermer der, og da skjønte vi jo at det ikke var tull..

1. Sikkert hjemme hos mamma, er jo NOEN år siden[8D]
2. Hos typen, gjorde meg klar til å ta bussen til skolen. Pleide alltid å se på nyhetene før jeg heiv meg på bussen, og trodde virkelig det var klipp fra en film som ble vist på tv, men etterhver forsto jeg alvoret.

1. Jeg var på vei til søskenbarna mine
2. Jeg var på jobb

Husker Dianas død fordi læreren vår sa at det kom til å bli spørsmål om senere, så vi måtte huske hvor vi var da! Og han hadde jammen meg rett[;)]

1. at prinsesse Diana var død?  Hjemme og sov,våknet av at gubben hadde sett forsiden av VG

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? På jobb,hørte på radioen at det hadde vært en flyulykke i NY[&:]

1. diana, jeg var på håndballcup i askim, og satt ved et tre og spiste niste.

2 wtc, jeg satt i stua mi og skulle se friends på tv.. trodde det var reklame med en gang

Var hjemme begge dagene. Såvidt jeg husker så ringte moren min meg ang prinsesse Diana, og under angrepet av WTC så ringte mannen min meg og fortalte at det var et småfly som hadde kræsjet i det ene tårnet. Trodde lenge det var et uhell helt til jeg var ute å lekte med daværende minste, da en nabo fortalte meg at det ikke var et småfly men to svære vanlige passasjerfly...

ORIGINAL: et_lite_vesen

1. at prinsesse Diana var død? Hjemme i stua med mamma.

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? På en buss sammen med en amerikansk venninne i oslo.

Og tsunamien (vet ikke om den er nevnt enda av noen andre) satt jeg i bilen på vei til holmenkollen.

tsunamien, jeg satt i stolen og tittet på nyhetene på tekst-tv.

1. diana, jeg var på håndballcup i askim, og satt ved et tre og spiste niste.

2 wtc, jeg satt i stua mi og skulle se friends på tv.. trodde det var reklame med en gang

1. husker ikke

2. samme som trailer trash. irriterte meg over at de måtte ha nyheter når jeg skulle se tv.....

1. aner ikke.

2. var jeg hjemme i frosterudveien [8D]

1. enten på skolen eller på hybelen

2. var på jobb

nr 1: da var jeg hos besteforeldra mine og jeg skulle inn på badet på morran. så forteller bestefar at ho er dø.

kvelden før leste jeg et ukeblad på senga og alle vet jo at de er tjukke av kongelig info. så tenkte jeg: hva om diana døde? da ble det lite på papartsiene tenkte jeg. også dør hun[8|]

nr 2: da var jeg på jobb. venninda mi kom å sa at det var et fly som hadde kræsja i en bygdning eller noe. ja ja tenkte jeg, da jeg kom hjem så jeg virkelig hvor ille det var[:-] 

husker begge dagene godt.

1: Da var jeg hjemme hos/med foreldrene mine...
2: Da var jeg på CC og kjøpte joggesko med eksen,
   skulle bare ha en matbit og på kafeèn sto tv på med nyheten om 
   twin towers...
3: Var hos foreldrene mine skulle spise og kose oss...
    Hørte dette på nyhetene å begynte febrilsk å finne ut hvor fetteren min
    og følget dems på 8 var, jo midt i tsunami området.
    (alle 8 klarte seg)

Back
Topp