Hvor tidlig har dere sett kjønn på UL?

Sniker fra februar, fikk beskjed om gutt i uke 12, jente uke 13, oul og nå uke 26 er det fortatt jente ☺️
 
Skal på TUL i morgen i uke 13+0. Spent på om han får til å se det! Kommer til å be ham skrive det på en lapp så jeg og samboeren kan åpne den og finne det ut sammen. Han får ikke til å bli med, og jeg ønsker å dele den opplevelsen med ham :Heartred
 
Fikk vite det i uke 15 sist. Denne gangen skal vi ikke vite:dummy::dummy1:
 
Fikk vite i dag, 13 uker på vei
 
Hei! Noen som vil gjette kjønn her?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20201019_203049_com.huawei.himovie.overseas.jpg
    Screenshot_20201019_203049_com.huawei.himovie.overseas.jpg
    17,7 KB · Visninger: 51
Vi var i går (12+5 da) og hun kunne ikke se noe. Vi mener vi så det klart og tydelig. De vi har vist bilde til, pekte på samme sted med én gang ;)

Men synes det likevel er rart om gyn ikke så det? Så kanskje ikke? Men skjønner ikke hva det evt kan være da. Blir spennede å se på OUL

Sniker litt her. Babyer ser kjempe like ut tidlig, klitoris er stor og synes på samme måte som penis, pungen er ofte gjømt innvendig enda og selv om barnet fødes er det umulig å sei om det er jente eller gutt (så lenge pungen ikkje har kommet ned, men det skjer sjeldent tidlig, kan hende det ikkje skjer før etter fødsel en gang). Nub theory er en ting, men en dyktig gynekolog kan se om babyen har livmor eller pung innvendig :) er nok derfor du ikkje fekk svar, fordi hu ikkje tydelig kunne se innvendig.
Me fødte ei jente i veke 18 med alder målt til veke 16, var umulig å se på kjønnet at det var jente, såg meir ut som gutt. På TUL har alle babyer "penis" med andre ord ;)
 
Sniker litt her. Babyer ser kjempe like ut tidlig, klitoris er stor og synes på samme måte som penis, pungen er ofte gjømt innvendig enda og selv om barnet fødes er det umulig å sei om det er jente eller gutt (så lenge pungen ikkje har kommet ned, men det skjer sjeldent tidlig, kan hende det ikkje skjer før etter fødsel en gang). Nub theory er en ting, men en dyktig gynekolog kan se om babyen har livmor eller pung innvendig :) er nok derfor du ikkje fekk svar, fordi hu ikkje tydelig kunne se innvendig.
Me fødte ei jente i veke 18 med alder målt til veke 16, var umulig å se på kjønnet at det var jente, såg meir ut som gutt. På TUL har alle babyer "penis" med andre ord ;)

Takk for interessant svar :happy: kanskje det er håp da!

Neida, fra spøk til alvor. Jeg ønsker av hele mitt hjerte en frisk baby. For mini sin skyld, har jeg lyst på gutt, for han prater bare om lillebror hele tiden. Han er i en fase nå hvor «gutter får brødre og jenter får søstre, sånn er det bare, mamma!» :D men jeg har et lite ønske om ei jente fordi jeg har lyst på en av hver. Vi tenker at kanskje to er nok, så derfor. Blir spennende å se. Tre uker igjen til OUL!
 
Takk for interessant svar :happy: kanskje det er håp da!

Neida, fra spøk til alvor. Jeg ønsker av hele mitt hjerte en frisk baby. For mini sin skyld, har jeg lyst på gutt, for han prater bare om lillebror hele tiden. Han er i en fase nå hvor «gutter får brødre og jenter får søstre, sånn er det bare, mamma!» :D men jeg har et lite ønske om ei jente fordi jeg har lyst på en av hver. Vi tenker at kanskje to er nok, så derfor. Blir spennende å se. Tre uker igjen til OUL!

Det er fult lov å ønske kjønn tenker eg :) veldig naturlig og normalt, og sjølv om ein ikkje får det ein ønske så klarer iallefall dei aller fleste å glømme det etter fødsel uansett ;)
 
sniker fra mai. har vært på tul i uke 13+2 og fikk beskjed om jente. dette av to ulike leger
 
Back
Topp