Hvor tidlig har dere sett kjønn på UL?

En tråd i 'April 2021' startet av Bkno6437862, 13 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lillepersille21 Glad i forumet Høsthjerter 2017 Vårspirene 2021

Jeg var på ul i dag. Hun målte meg til 13+1 og ville ikke si noe om kjønn. Det kunne enten være en penis eller hovne kjønnslepper. Skulle hun sagt noe hadde hun måttet gamble :)

2. Rødt Eple Flørter med forumet

Jeg har vært hos Lundring i uke 13 begge gangene, og da har det ikke vært noe spørsmål, men jeg tror ikke man kan være så mye før for å være helt sikker på at det blir riktig.

3. Bkno6437862 Andre møte med forumet

Jeg var idag , ble satt til uke 14 +0 og fikk vite at vi venter en lillesøster!!!:Heartpink:Heartpink:Heartpink Jeg er så lykkelig!!

• Hjertelig Hjertelig x 10
    • Vinner Vinner x 1
  4. Anni94 Elsker forumet Vårspirene 2021

Hurraaaaa så kjekt!! Gratulerer ❤️

5. Mamma1612 Andre møte med forumet

Vi var i går (12+5 da) og hun kunne ikke se noe. Vi mener vi så det klart og tydelig. De vi har vist bilde til, pekte på samme sted med én gang ;)

Men synes det likevel er rart om gyn ikke så det? Så kanskje ikke? Men skjønner ikke hva det evt kan være da. Blir spennede å se på OUL

6. Bamsemums2019&2021 Gift med forumet Vårspirene 2021 Junibarna 2019

Kan vi få se bilde? ☺️

7. Mamma1612 Andre møte med forumet

Mellom beina liksom... Blir litt uklart når jeg tar bilde av bildet, men..

Vedlagte filer:

8. Bamsemums2019&2021 Gift med forumet Vårspirene 2021 Junibarna 2019

Ja, helt enig i at det ser veldig ut som en penis :D De sier jo at de kan ha veldig hovene kjønnslepper og st det derfor er vanskelig å se forskjell, men SÅ hovene og penislignende?! :hilarious: Men jeg er ingen ekspert! :wacky:

9. Mamma1612 Andre møte med forumet

Ikke sant? Så jeg synes det var rart at hun ikke så det. Så blir kanskje skikkelig guttemamma, da  :wacky: :) (vi har en gutt fra før)

Haha blir fulle rulle :smiley-ashamed004 viktigste er at bøllefrøet er friskt ❤️

10. Bamsemums2019&2021 Gift med forumet Vårspirene 2021 Junibarna 2019

Jeg tror også jeg blir guttemamma og tenker at det er topp ❤️ Har egentlig veldig jentefølelse, men er redd det kun er fordi jeg ønsker meg det mest. Kan ikke ha så flaks at jeg får en av hver tenker jeg. Tanken på en liten en til av han vi har gjør at hjertet mitt nesten sprekker ❤️ Full rulle blir det uansett :hilarious:

11. Mamma1612 Andre møte med forumet

Skjønner hva du mener. Ønsker det jeg og, men mest fordi vi tenker at to holder, og da hadde det vært fint med en av hver. Men det gjør ingenting ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  12. BollerErDigg Blir kjent med forumet Vårspirene 2021

Vi var på tul da jeg var 12+4. Jordmor syntes det så veldig ut som jente (selv om vi syns de to kjønnsleppene så mer ut som en penis..), men hun ville ikke skrive under på det da det er vanskelig å være helt sikker. Men hun hadde heller ikke sagt noe om hun ikke syntes det så ut som kjønnslepper.

Hun sa også at det er fra uke12+0 det er mulig å se antydning til kjønn, men det er vanskelig å være helt sikker før uke15 :)

13. Lykkepåstrimmel Flørter med forumet Vårspirene 2021

14. sarab16 Andre møte med forumet

Har vært på ul i uke 12+3 og legen kunne ikke se noe ennå. Får vente til neste ul i uke 16 :happy090

15. Marry Første møte med forumet

Da vi var på ultralyd, 12+4, påstod jordmord at hun var sikker på at dette var en jente.

16. Bamsemums2019&2021 Gift med forumet Vårspirene 2021 Junibarna 2019

Så i dag, 13+3.

17. Lovis Betatt av forumet Vårspirene 2021

Var i går 12+6, så det selv å, den sto rett opp :p

• Morsom Morsom x 2
  18. Tulipan:) Elsker forumet Desemberlykke 2018 Vårspirene 2021 Januarlykke 2019

Var på ul 13+4, og hverken jordmor eller lege ville gjette.. Litt kjedelig egentlig, fordi jeg tror de kunne sett det. :) får vente i spenning en mnd til... :nailbiting::dummy1::dummy:

19. Nordaførr Betatt av forumet Vårspirene 2021

Vi har 14+2 og jordmora veddet huset sitt på at vi fikk en jente :)

20. Solsikke90 Flørter med forumet Julikulene 2020

Det gjør det! For å unngå «sortering». Enkelte kan velge abort for «feil» kjønn :(

Del denne siden