Jeg var på ul i dag. Hun målte meg til 13+1 og ville ikke si noe om kjønn. Det kunne enten være en penis eller hovne kjønnslepper. Skulle hun sagt noe hadde hun måttet gamble
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurraaaaa så kjekt!! GratulererJeg var idag , ble satt til uke 14 +0 og fikk vite at vi venter en lillesøster!!! Jeg er så lykkelig!!
Kan vi få se bilde?Vi var i går (12+5 da) og hun kunne ikke se noe. Vi mener vi så det klart og tydelig. De vi har vist bilde til, pekte på samme sted med én gang
Men synes det likevel er rart om gyn ikke så det? Så kanskje ikke? Men skjønner ikke hva det evt kan være da. Blir spennede å se på OUL
Kan vi få se bilde?
Ja, helt enig i at det ser veldig ut som en penis De sier jo at de kan ha veldig hovene kjønnslepper og st det derfor er vanskelig å se forskjell, men SÅ hovene og penislignende?! Men jeg er ingen ekspert!Mellom beina liksom... Blir litt uklart når jeg tar bilde av bildet, men..
Ja, helt enig i at det ser veldig ut som en penis De sier jo at de kan ha veldig hovene kjønnslepper og st det derfor er vanskelig å se forskjell, men SÅ hovene og penislignende?! Men jeg er ingen ekspert!
Jeg tror også jeg blir guttemamma og tenker at det er topp Har egentlig veldig jentefølelse, men er redd det kun er fordi jeg ønsker meg det mest. Kan ikke ha så flaks at jeg får en av hver tenker jeg. Tanken på en liten en til av han vi har gjør at hjertet mitt nesten sprekker Full rulle blir det uansettIkke sant? Så jeg synes det var rart at hun ikke så det. Så blir kanskje skikkelig guttemamma, da   (vi har en gutt fra før)
Haha blir fulle rulle viktigste er at bøllefrøet er friskt
Jeg tror også jeg blir guttemamma og tenker at det er topp Har egentlig veldig jentefølelse, men er redd det kun er fordi jeg ønsker meg det mest. Kan ikke ha så flaks at jeg får en av hver tenker jeg. Tanken på en liten en til av han vi har gjør at hjertet mitt nesten sprekker Full rulle blir det uansett
Det gjør det! For å unngå «sortering». Enkelte kan velge abort for «feil» kjønnJeg lurer på om det finnes regler som sier at man ikke kn uttale seg om kjønn før 12+0.
Vil ikke si meg skråsikker dog