Hvor tidlig har dere sett kjønn på UL?

Jeg var på ul i dag. Hun målte meg til 13+1 og ville ikke si noe om kjønn. Det kunne enten være en penis eller hovne kjønnslepper. Skulle hun sagt noe hadde hun måttet gamble :)
 
Jeg har vært hos Lundring i uke 13 begge gangene, og da har det ikke vært noe spørsmål, men jeg tror ikke man kan være så mye før for å være helt sikker på at det blir riktig.
 
Vi var i går (12+5 da) og hun kunne ikke se noe. Vi mener vi så det klart og tydelig. De vi har vist bilde til, pekte på samme sted med én gang ;)

Men synes det likevel er rart om gyn ikke så det? Så kanskje ikke? Men skjønner ikke hva det evt kan være da. Blir spennede å se på OUL
 
Vi var i går (12+5 da) og hun kunne ikke se noe. Vi mener vi så det klart og tydelig. De vi har vist bilde til, pekte på samme sted med én gang ;)

Men synes det likevel er rart om gyn ikke så det? Så kanskje ikke? Men skjønner ikke hva det evt kan være da. Blir spennede å se på OUL
Kan vi få se bilde? ☺️
 
Mellom beina liksom... Blir litt uklart når jeg tar bilde av bildet, men..
Ja, helt enig i at det ser veldig ut som en penis :D De sier jo at de kan ha veldig hovene kjønnslepper og st det derfor er vanskelig å se forskjell, men SÅ hovene og penislignende?! :hilarious: Men jeg er ingen ekspert! :wacky:
 
Ja, helt enig i at det ser veldig ut som en penis :D De sier jo at de kan ha veldig hovene kjønnslepper og st det derfor er vanskelig å se forskjell, men SÅ hovene og penislignende?! :hilarious: Men jeg er ingen ekspert! :wacky:

Ikke sant? Så jeg synes det var rart at hun ikke så det. Så blir kanskje skikkelig guttemamma, da  :wacky: :) (vi har en gutt fra før)

Haha blir fulle rulle :smiley-ashamed004 viktigste er at bøllefrøet er friskt ❤️
 
Ikke sant? Så jeg synes det var rart at hun ikke så det. Så blir kanskje skikkelig guttemamma, da  :wacky: :) (vi har en gutt fra før)

Haha blir fulle rulle :smiley-ashamed004 viktigste er at bøllefrøet er friskt ❤️
Jeg tror også jeg blir guttemamma og tenker at det er topp ❤️ Har egentlig veldig jentefølelse, men er redd det kun er fordi jeg ønsker meg det mest. Kan ikke ha så flaks at jeg får en av hver tenker jeg. Tanken på en liten en til av han vi har gjør at hjertet mitt nesten sprekker ❤️ Full rulle blir det uansett :hilarious:
 
Jeg tror også jeg blir guttemamma og tenker at det er topp ❤️ Har egentlig veldig jentefølelse, men er redd det kun er fordi jeg ønsker meg det mest. Kan ikke ha så flaks at jeg får en av hver tenker jeg. Tanken på en liten en til av han vi har gjør at hjertet mitt nesten sprekker ❤️ Full rulle blir det uansett :hilarious:

Skjønner hva du mener. Ønsker det jeg og, men mest fordi vi tenker at to holder, og da hadde det vært fint med en av hver. Men det gjør ingenting ❤️
 
Vi var på tul da jeg var 12+4. Jordmor syntes det så veldig ut som jente (selv om vi syns de to kjønnsleppene så mer ut som en penis..), men hun ville ikke skrive under på det da det er vanskelig å være helt sikker. Men hun hadde heller ikke sagt noe om hun ikke syntes det så ut som kjønnslepper.

Hun sa også at det er fra uke12+0 det er mulig å se antydning til kjønn, men det er vanskelig å være helt sikker før uke15 :)
 
Har vært på ul i uke 12+3 og legen kunne ikke se noe ennå. Får vente til neste ul i uke 16 :happy090
 
Da vi var på ultralyd, 12+4, påstod jordmord at hun var sikker på at dette var en jente.
 
Var i går 12+6, så det selv å, den sto rett opp :p
 
Var på ul 13+4, og hverken jordmor eller lege ville gjette.. Litt kjedelig egentlig, fordi jeg tror de kunne sett det. :) får vente i spenning en mnd til... :nailbiting::dummy1::dummy:
 
Back
Topp