Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjipt å bli vekket av andre barn hvis egne barn gjerne sover til 10 (jeg har en av den typen)Hahahaha trodde du tulla. Kjipt å bli vekt kl 9?!?!?!!!!
Her blir vi vekt i 6-tida hver dag. Eldste våkner gjerne 5, men holder seg på rommet med iPaden til rundt 6, da er det dag.
Å få sove til kl 9 høres jo ut som luksus!
Eldste er bare 4, da, så alt for liten for å leke ute alene ennå. Når begynner de med det? Når de er rundt 7-8?
Ja om man har barn som sover lenge så er det kjipt å bli vekt kl 9Hahahaha trodde du tulla. Kjipt å bli vekt kl 9?!?!?!!!!
Her blir vi vekt i 6-tida hver dag. Eldste våkner gjerne 5, men holder seg på rommet med iPaden til rundt 6, da er det dag.
Eldste er bare 4, da, så alt for liten for å leke ute alene ennå. Når begynner de med det? Når de er rundt 7-8?
Hahahaha trodde du tulla. Kjipt å bli vekt kl 9?!?!?!!!!
Misunneliiiig heheKjipt å bli vekket av andre barn hvis egne barn gjerne sover til 10 (jeg har en av den typen)
Hahahaha trodde du tulla. Kjipt å bli vekt kl 9?!?!?!!!!
Min kan fint sove til 9 og har alltid gjort det. Men som regel våkner han et sted mellom 8 og 9.Hahahaha trodde du tulla. Kjipt å bli vekt kl 9?!?!?!!!!
Jeg er også et b-menneske, men det fungerte jo ikke, så jeg tar melatonin: tar det en time før legging og da får jeg sove tidlig og er et fungerende menneske dagen etter. Uten melatonin sovner jeg jo ikke før 1 uansett hvor trøtt jeg er, men med melatonin kan jeg sovne naturlig klokka 22!Men når barna dine endelig sover lenger enn dette, ville du ikke synes det er kjipt å bli vekket av andres barn?
Er en tid for alt og etterhvert kan dere også sove lenger.
Jeg er ett B menneske og barna mine står opp tidlig, det betyr at jeg får svært lite søvn så i helgen sover vi voksene mens vår eldste lager frokost å setter på en film til de små.
Vi har slått av dørklokken og sover langt i fra lekeplassen heldigvis. Litt søvn må jeg ha
Jeg er også et b-menneske, men det fungerte jo ikke, så jeg tar melatonin: tar det en time før legging og da får jeg sove tidlig og er et fungerende menneske dagen etter. Uten melatonin sovner jeg jo ikke før 1 uansett hvor trøtt jeg er, men med melatonin kan jeg sovne naturlig klokka 22!
Men sover uansett elendig nå for hun på 9 måneder våkner minst 5-6 ganger hver natt av og til 10ganger
Storesøster har ekstremt godt sovehjerte den i taket som varsler brann begynte å pipe en kveld på storesøsters rom. Lillebror som sover i naborommet ble vekket, mens storesøster sov gjennom piping og at samboer var inne og skiftet batteriMisunneliiiig hehe
Tror det er fem år siden sist jeg sov til 9. Men jeg har fått sove til 8 kanskje 10 ganger det siste året (med ørepropper mens pappen har stått opp)