Hvor stort hus har dere?

• Trådstarter Trådstarter Persienna
  • Opprettet Opprettet
Akkurat nå er vi fire på 65kvm, men vi holder på å bygge om huset, så vi dobler boarealet i løpet av høsten. Dvs, for en liten periode, til vi skal bygge om etasjen vi bor i nå... Satser på å få gjort så mye som mulig på kortest mulig tid. 130kvm på fem er planen, blir bra planløsning så jeg tror det blir stort nok. På sikt lager vi nok også loftsstue.

Njash, to etasjer hvor hver er ca 80kvm tror jeg. Vi er to i ett par mnd til :-)

2 snart 3 i leilighet på 70 kvm. Planen er å kjøpe noe større om 4-5 år :)

Vi bor i en skoeske på 45 kvm, men har planer om å kjøpe noe større innen jul :) vi er 3 stk så man merker at plassen minker.

112 kvm, vi blir 4 i oktober/november

Vi er fire stk, og med huset vårt er 405 m2. Godt vi har vaskehjelp:D

Jeg og mini på 2 år leier 100 kvm akkurat nå. Alt for stort, trenger bare halvparten, men leiligheten var billig. ;)

Vi er 6stk fordelt på 106kvm.
Så ikke så innmari stort, men alle har iaf hver sitt soverom. Søker utbygging nå

102 kvm og her bor det 3. Skulle gjerne hatt større. :)

90 m2 og 3 stk (4 stk annen hver helg). Alle har hvert sitt soverom, men innen 4-5 år ønsker vi oss loft- eller kjellerstue.

Sinnsykt stort :o Har du vaskehjelp var min første tanke? :p

Dessverre ikke :p heldigvis er ikke alt i daglig bruk :p men det er imponerende lite som ikke er i bruk egentlig O.o det er heldig deilig å ha litt plass. Null stress å være inne med ungene når det er iskaldt feks, god plass til leking :) og god plass til selskaper :)

Dessverre ikke :p heldigvis er ikke alt i daglig bruk :p men det er imponerende lite som ikke er i bruk egentlig O.o det er heldig deilig å ha litt plass. Null stress å være inne med ungene når det er iskaldt feks, god plass til leking :) og god plass til selskaper :)
Har dere bygd selv eller kjøpt slikt?

Hus på ca 145kvm, vi er to som bor her foreløpig.

Back
Topp