Litt kultursjokk [emoji23][emoji23] haha. Blir spennende å se hvor stor lillegutt er i forhold til de han skal gå på skole med om noen år!
Min snupp var på 15 mnd kontrollen 9,2 kg og 73 cm lang Mellomste er og en liten gutt, ingen tror han er 3 år, så de fleste kommenterer at han er så flink for alderen Fordelen med at de er små er at de kan bruke klær mye lenger enn det eldste kunne
Sååååå deilig! det må jo være en skikkelig klump??? han er så god å ta i denne karen,enda han har verdens dårligste matinntak
Ja, han er skikkelig digg å kna på matlyst på topp her! Din høres god ut han også ❤ nå sitter jeg med ei lita fliiiis! Hvordan er det mulig ?! Liker dem best litt større jeg
Åååh det kan jeg se for meg å det er jo såå godt når de er fink å spise vi venter enda på det gitt ja det er så mye bedre med disse store å robuste "babyene" denne karen på 7 uker tror jeg blir en standard liten kar også er jenta blitt gammel nå?
Hun er 4 mnd neste uke! Tida flyyyyyr jo! Heldigvis, så mye gøyere når dem blir eldre hvor gammel er han din nå?
4 mnd alt himmel så fort det går!! Nå er han ganske 2.5 mnd , synes han nettopp kom til verden dagene flyr avsted , rekker ikke henge med i det hele tatt