Jammen OH LORD!!! i alle dager!!! att du i tillegg er så høy,mens de er så små gjør jo IKKE saken likere
Litt kultursjokk [emoji23][emoji23] haha. Blir spennende å se hvor stor lillegutt er i forhold til de han skal gå på skole med om noen år!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jammen OH LORD!!! i alle dager!!! att du i tillegg er så høy,mens de er så små gjør jo IKKE saken likere
Han kommer jo til å bli den kjempen stakkarLitt kultursjokk [emoji23][emoji23] haha. Blir spennende å se hvor stor lillegutt er i forhold til de han skal gå på skole med om noen år!
Samme her! 15 mnd 14,5 kg og ett eller annet lang (oppdatere senere)Han her ser ut som en kjempe i forhold til alle andre barn [emoji23][emoji23]
Han ser egentlig ut som en Toåring som er er tregt utvikla [emoji23] alle får sjokk når jeg sier at han ble 1 i juli!
Sååååå deilig! det må jo være en skikkelig klump??? han er så god å ta i denne karen,enda han har verdens dårligste matinntakLengde har vi ikke målt, men gutten er 16 kg nå, 18 mnd
Ja, han er skikkelig digg å kna på matlyst på topp her! Din høres god ut han også ❤ nå sitter jeg med ei lita fliiiis! Hvordan er det mulig ?! Liker dem best litt større jegSååååå deilig! det må jo være en skikkelig klump??? han er så god å ta i denne karen,enda han har verdens dårligste matinntak
Åååh det kan jeg se for meg å det er jo såå godt når de er fink å spise vi venter enda på det gitt ja det er så mye bedre med disse store å robuste "babyene" denne karen på 7 uker tror jeg blir en standard liten kar også er jenta blitt gammel nå?Ja, han er skikkelig digg å kna på matlyst på topp her! Din høres god ut han også ❤ nå sitter jeg med ei lita fliiiis! Hvordan er det mulig ?! Liker dem best litt større jeg
Hun er 4 mnd neste uke! Tida flyyyyyr jo! Heldigvis, så mye gøyere når dem blir eldre hvor gammel er han din nå?Åååh det kan jeg se for meg å det er jo såå godt når de er fink å spise vi venter enda på det gitt ja det er så mye bedre med disse store å robuste "babyene" denne karen på 7 uker tror jeg blir en standard liten kar også er jenta blitt gammel nå?
4 mnd alt himmel så fort det går!!Hun er 4 mnd neste uke! Tida flyyyyyr jo! Heldigvis, så mye gøyere når dem blir eldre hvor gammel er han din nå?