Hvor store er babyene blitt?

Min snupp var på 15 mnd kontrollen 9,2 kg og 73 cm lang:)

Mellomste er og en liten gutt, ingen tror han er 3 år, så de fleste kommenterer at han er så flink for alderen :p

Fordelen med at de er små er at de kan bruke klær mye lenger enn det eldste kunne
 
15 mnd kontroll og mini var 80cm og 10,4 kg
 
Sååååå deilig!:) det må jo være en skikkelig klump???:) han er så god å ta i denne karen,enda han har verdens dårligste matinntak:hilarious:
Ja, han er skikkelig digg å kna på :D matlyst på topp her! Din høres god ut han også ❤ nå sitter jeg med ei lita fliiiis! Hvordan er det mulig ?! Liker dem best litt større jeg :p
 
Ja, han er skikkelig digg å kna på :D matlyst på topp her! Din høres god ut han også ❤ nå sitter jeg med ei lita fliiiis! Hvordan er det mulig ?! Liker dem best litt større jeg :p
Åååh det kan jeg se for meg:D å det er jo såå godt når de er fink å spise:) vi venter enda på det gitt :hilarious: ja det er så mye bedre med disse store å robuste "babyene" :hilarious: denne karen på 7 uker tror jeg blir en standard liten kar også:happy: er jenta blitt gammel nå?:)
 
Åååh det kan jeg se for meg:D å det er jo såå godt når de er fink å spise:) vi venter enda på det gitt :hilarious: ja det er så mye bedre med disse store å robuste "babyene" :hilarious: denne karen på 7 uker tror jeg blir en standard liten kar også:happy: er jenta blitt gammel nå?:)
Hun er 4 mnd neste uke! Tida flyyyyyr jo! Heldigvis, så mye gøyere når dem blir eldre :p hvor gammel er han din nå?
 
På 18 mnd kontroll var minstesnupp 9,8 kg og 74 cm lang :)
 
Hun er 4 mnd neste uke! Tida flyyyyyr jo! Heldigvis, så mye gøyere når dem blir eldre :p hvor gammel er han din nå?
4 mnd alt:nailbiting: himmel så fort det går!!:)
Nå er han ganske 2.5 mnd , synes han nettopp kom til verden:hilarious: dagene flyr avsted , rekker ikke henge med i det hele tatt:)
 
Back
Topp