Hvor stor aldersforskjell er det mellom 1 og 2?

7 år mellom 1 og 2. Mellom 2 og 3 er det 42 minutter :D
 
2 år, og det var maks alder jeg ville ha mellom. Greit å bli ferdig med småbarnstiden, ikke dra den ut ;)
 
Det er 19 mnd mellom 1 og 2 , ble gravid da 1 var 11 mnd:) ( 3 år mellom 2 og 3 ).
 
Vi har et barn på snart 11 måneder og har i det siste begynt å leke med tanken på en til, men vi er veldig usikre på hvor stor aldersforskjell vi vil ha mellom de.
Hvor stor aldersforskjell har dere mellom nr 1 og 2? Og hva er bra/ikke så bra med akkurat den forskjellen?
Vi har en fostersønn på 16, og så en datter på snart 11, en sønn på 6 og venter en ny baby i juli

Veldig deilig at de er selvstendige før ny baby i hus, men samtidig litt tungt og hele tiden begynne på nytt med småbarnsperioden med bleier og våkenetter
 
Blir knappe 22 mnd mellom mine to, og er veldig spent på hvordan det blir :) håper de får mye glede av hverandre i årene framover :)
 
Det blir 1 år og 9 måneder om denne graviditeten går bra :)
 
16 mnd mellom fødslene mine, og 2 år og 9 mnd mellom eldst og yngst. Ang graviditetene var det tyngst i siste fordi eldste krevde mye mer aktivitet fra meg enn da jeg ventet nr to. Hun var veldig rolig av seg frem til hun var ca 2.

De to som vi har hos oss er veldig glad i hverandre, men eldste er nok litt sjalu til tider. Noe jeg ser på som veldig normalt. Eldste er nå 3,5 og yngste er 9 mnd.
 
Vi har 3,5 år mellom :) Jeg synes det er deilig at eldste har vært stor nok til å kunne hjelpe til litt :)
 
Hos oss er det nesten 4 års aldersforskjell. Jeg mistet mellom nr. 1 og 2. Så ikke alt vi kan styre selv. Men nå har jeg to barn og er veldig takknemlig for det.

Eldste er sjalu innimellom, men stor nok til å forklare hva han føler og tenker rundt det, så vi kan finne ut av det sammen :) Det er godt mulig det blir med disse to, og da er det fint å kunne nyte babytiden fullt ut, syns jeg.
 
Det blir 2 år. Kommer til å bli hardt, da han som snart blir 2 ikke sover natta gjennom, og er vanskelig i maten....
 
Back
Topp