Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står mellom de to her også. Vet du mye om de to stedene? Pros and cons?Litt usikker på om det blir Haukeland eller Voss. Vet ikke om jeg klarer 1 1/2 time i bil til Voss med rier!
Står mellom de to her også. Vet du mye om de to stedene? Pros and cons?
Bor du i nærheten, eller velger du å kjøre langt?Voss på meg
Men er det like trygt på Voss som på Haukeland? Har de kompetanse der om noe er galt med meg eller barnet? Har hørt at Haukeland er lite kjekt i juli pga at det er så travelt. Men vil det ikke være mange fødende/sommerbemanning på alle sykehus i juli..?Fødte på Haukeland sist og var veldig fornøyd. Grunnet få på barsel fikk min kjære sove der den natten vi lå inne, dette er dessverre ikke vanlig på Haukeland (bare storken). På Voss er det vist en roligere atmosfære. Færre fødende og de har familierom. For meg kommer det til å ta 1 1/2 time dit, og jeg er usikker på om jeg orker det.
Jo, jeg tenker også at det vil være sommerbemanning og mange fødende over alt. Så er godt mulig at vi som bor litt unna ikke får velge Voss i en så travel periode.Men er det like trygt på Voss som på Haukeland? Har de kompetanse der om noe er galt med meg eller barnet? Har hørt at Haukeland er lite kjekt i juli pga at det er så travelt. Men vil det ikke være mange fødende/sommerbemanning på alle sykehus i juli..?
Når har du termin? Kanskje vi havner på føden på Voss samtidig Tror det blir der for min del.Bur i nærheten. So har Voss eit veldig godt rykte