Hvor skal du søke fødeplass?

Ullevål eller Ahus tenker jeg må gjøre litt research om hva som Evt er best :D

Her er det ikke stort å lure på egentlig, "må" bli St. Olavs, og er kjempefornøyd med det! Bare kjipt at de ikke har lystgass lengre ;)

Når man et på første kontroll hos lege/jm, er det da søknad på hvor en vil føde blir sendt?

Samme her :) har de ikke det lengre? :o

Nei, ikke etter ombyggingen :( det var visst ikke bra for helsearbeiderne å utsettes for så mye avgasser! Skjønner jo forsåvidt det da, men skulle gjerne ha sett at de bygde om slik at det gikk an med lystgass ;)

Nei, ikke etter ombyggingen :( det var visst ikke bra for helsearbeiderne å utsettes for så mye avgasser! Skjønner jo forsåvidt det da, men skulle gjerne ha sett at de bygde om slik at det gikk an med lystgass ;)

De fjernet jo det fra Levanger også? Men de har fått det igjen! Håper virkelig at st.olavs også gjør det :)

Ja, se der ja! Det er hyggelig:) Men er så dumt at de har tatt vekk lystgassen, har faktisk nesten vurdert å føde et annet sted bare pga det....:-/

Høres ut som det er tatt vekk flere steder?
Aner ikke hva jeg går til i det hele tatt jeg da, siden dette blir min første :)

Høres ut som det er tatt vekk flere steder?
Aner ikke hva jeg går til i det hele tatt jeg da, siden dette blir min første :)
Ja, det er tatt vekk flere steder...Hadde håpet jeg skulle rekke å føde på nye sykehuset på Kalnes, og at de forhåpentligvis får lystgass der siden det bygges nytt. Men det gjorde jeg altså ikke. Sånn sett er det like greit du er førstegangs...Jeg vet hvor fantastisk godt det var å få den gassen....:P

Gullskatt juli12:)

Back
Topp