Hvor skal du søke fødeplass?

kattungen

Glad i forumet
Jeg håper på å få plass på Ullevål igjen :) Kanskje jeg kan få lov til å føde på ABC denne gangen? :)

• Liker
Reactions: VeL
Har ikke klart å bestemme meg enda! Enten sykehuset der jeg kommer fra, der jeg bor nå eller der samboer er fra! Tror nok det blir der vi bor, siden det bare er 500meter nedi gata her :)

Litt usikker på om det blir Haukeland eller Voss. Vet ikke om jeg klarer 1 1/2 time i bil til Voss med rier!

På sus :) er det enenste sykehuset vi har her i nærheten :)

Her blir det nok Fredrikstad. Førstegangs :)

Sus her..

Ullevål, håper å få plass der :) men når bør man egentlig søke om plass? Det er jo føderush i juli, så det er vel lurt å være ute i god tid? Spes i Oslo? :)

Her blir det Haukeland eller Stord. Har ikke bestemt meg enda. Bor ca midt i mellom, så tidsmessig spiller det ingen rolle :)

Blir nok Kristiansand :)

Ullevål, håper å få plass der :) men når bør man egentlig søke om plass? Det er jo føderush i juli, så det er vel lurt å være ute i god tid? Spes i Oslo? :)

Jeg fødte på Ullevål for 13 mnd siden. Søkte når jeg var hos legen første gang ca 5 uker på vei :) men når det er rush der kan du bli sendt et annet sted om det ikke er plass når du kommer. Veldig fornøyd med Ullevål :D

Back
Topp