Ja hehe 16 nov her. Men hun kommer sikkert ikke Før termin tror jeg . Men spennende å se daEr vel ofte sånn med nr1, tar litt tid men kanskje vi sees
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hehe 16 nov her. Men hun kommer sikkert ikke Før termin tror jeg . Men spennende å se daEr vel ofte sånn med nr1, tar litt tid men kanskje vi sees
Oi, da er du i gang du da lykke til <3Ullevål her! Allerede vært inne igår og idag pga rier, men er fryktelig liten åpning, og veldig lite fremgang til tross for sterke rier..
Sist endte det i akutt ks, så jeg krysser fingrer og tær for å få lov til å oppleve en normal, vaginal fødsel denne gangen. Har ikke annen innstilling til smertestillende denne gangen enn at jeg tar det som det kommer! Men ingen ønske om badekar. Hatet badekaret etter 10 minutter sist
.. Også håper jeg at det blir innen ei uke!!
Svært klar! Masse lykke til for deg når den tid kommerÅ huff da hørtes ikke noe særlig ut :O hehe.. jeg har termin 16 november. Du er så klar du kan bli du da
Om jeg føder etter 2 november så blir det nye sykehuset på kalnes. Har ingen erfaring derifra og vet ikke hva som fins av tilbud bortsett fra lystgass, men vil ikke ha epidural og vil gjerne prøve badekar men vet ikke om det fins tilgjengelig
Noen spesiell grunn til at du ikke vil føde der?Jeg skal også liksom på Kalnes med termin 22. November, men jeg krysser armer og ben for at svigermor får rett med at lille kommer neste helg. Hvis jeg må til Kalnes så vil jeg heller være hjemme.
Noen spesiell grunn til at du ikke vil føde der?
Ah okej da får vi satse på at din svigermor har rett og du får føde på f.stadJeg lider av den kjente avskysyken for Fredrikstad vs Sarpsborg. Og jeg har ikke tenkt å føde innenfor kommunegrensa til Sarpsborg. Utrolig tullete grunn ja, men never the less.. Har ingen problemer med å reise til det rotehølet (uttalt av noen som har vært der oppe) av et sykehus etter at ungen er ute.
Om jeg føder etter 2 november så blir det nye sykehuset på kalnes. Har ingen erfaring derifra og vet ikke hva som fins av tilbud bortsett fra lystgass, men vil ikke ha epidural og vil gjerne prøve badekar men vet ikke om det fins tilgjengelig
Ok, spennende da! Man hører jo så mye forskjellig angående det nye sykehuset og fødeavdelingen der så..
Godt å høre det da! Tenker og at det helt sikkert er bra der, siden det er nytt og moderne! Er i hvert fall kjempespent!! Hva er ctg forresten?Har du? Bare hørt positivt om de som har vært på de åpne avdelingene! Jordmoren min jobber på SØF, og hun sier jeg burde håpe på kalnes! For der har de alt som hun sa. Mulighet for lystgass og ctg i badekaret om man vil, og alt er nytt.og flott! Hadde super fødsel på Fredrikstad sist, men jaggu håper jeg på kalnes! Er 38+3 nå så blir spennende!
Håper igrunn også veldig på kalnes, hørtes jo veldig bra ut har spurt både lege og jordmor her men ingen kunne svare da dem ikke visste så tenker jeg at dem helt sikkert er både stresset og diverse ang flyttingen og jeg føder heller når dem har kommet til det nye stedet å kommet i "orden" derJeg håper på kalnes! Har termin 8! Fredrikstad begynner å bli veldig slitt og dårlig med tilbud igjen der nå, på kalnes får du alt som Fredrikstad har hatt, pluss lystgass. Og man kan få lystgass i badekaret om man ønsker! Har spurt og gravd mye siden flyttingen av fødeavdelingen er uka jeg har termin
Godt å høre det da! Tenker og at det helt sikkert er bra der, siden det er nytt og moderne! Er i hvert fall kjempespent!! Hva er ctg forresten?
Jeg skal føde på Drammen. Har hatt mye tanker rundt fødsel.. Mye frem og tilbake, vurderte igrunn å bytte sykehus fordi de ikke har lystgass Men funnet ut det beste er her for da er jeg i nærheten . Og har hatt oppfølging på sykehuset. Tankene mine forhold til smertelindring var å klare seg lengst mulig uten. Og gjerne få bruke badekar. Ikke lett å vite hvordan det blir. Jenta ligger i seteleie så hvis hun ikke snur seg er jeg åpen for det meste
Jeg har egentlig også fødeplass på Drammen, men jeg fikk plass på Bærum istede. Lystgass, kun familierom å mye positivt om både barsel og fødeavdeling. Kan hende du fremdeles kan ombestemme deg?
Mest sannsynlig hadde jeg ikke likt lystgassen uansett men jeg er veldig fornøyd på Drammen. Og bor rett ved siden. Så for meg er det riktig sted.
Skal også føde på Drammen denne gangen fødte på Kongsberg sist, men hadde tøff fødsel så vil til Drammen nå ønsker badekar denne gangen også, evt prøve meg på vannfødsel også hadde ingen annen smertelindring sist oh håper det holder nå også